Amintiri din viitor: Doi ani peste un sfert de secol

26 mai 2012

Stau uneori şi mă gândesc la cum vei fi sau ce vei face când vei avea vârsta pe care tocmai o împlinesc. Eu, trebuie să recunosc, am făcut (în general) ce mi-a plăcut, ce am crezut eu de cuviinţă că e bine pentru mine. Chiar dacă asta a însemnat să mă opun ideii de bine a altcuiva. Uneori, însă, am făcut şi ce-a trebuit, chiar de nu mi-a fost mereu pe plac. Sper doar că nu te vei compromite, că peste ani vei putea privi în urmă fără să te ruşinezi de felul în care ţi-a trecut viaţa. Să trăieşti clipa, da, dar să ai conştiinţa consecinţelor care vor urma din asta. Şi să ţi le asumi, bune sau rele. Să înveţi din tot şi de la toţi, să nu fii şi să nu pari mai presus de cineva, pentru că în faţa lui Dumnezeu oamenii sunt egali. Să ştii să vezi în fiecare ceva bun, sămânţa aceea de îndumnezeire, să ajuţi, dacă poţi, dacă ţi se cere, dacă simţi, dar să nu încerci să schimbi felul cuiva de a fi, te vei strădui în zadar. Fiecare are nevoie de propriile sale experienţe, de propriile sale învăţăminte, ceea ce e valabil pentru tine, pentru altul poate să nu fie.


Doi ani peste un sfert de secol! Pare mult timp, dar va trece atât de repede... cu siguranţă voi fi mândră de tine! Dar şi de mine, pentru că voi fi reuşit să trec peste multe şi să cresc un OM!

5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

La mulți ani frumoși, buni, plini!Și un uriaș buchet virtual de liliac!

Pentru mine, nu prea contează cifrele adunate în biletin.
Cred în ceasul meu interior!

Crengu spunea...

Multumesc frumos! Nici pentru mine nu prea conteaza, pt ca, da, ceasul interior spune altceva.

Oricum, la fiecare aniversare imi place sa privesc in urma si sa observ cum am crescut.

INCERTITUDINI spunea...

Acum văd că am stâlcit cuvântul „ buletin„, poate că s-o fi supărat..

p.s. și eu aparțin familiei gemenilor!

Ema spunea...

La multi ani suflet frumos!Tot ceea ce-ti doresti tu sa-ti dea bunul Dumnezeu!

Crengu spunea...

@Incertitudini-Mi se pare ca scria la un momenta dat la profilul dvs. si zodia. Am zambit si am inteles asemanarile. :)

@Ema-Multumesc pentru gandurile bune si pentru ca imi esti! Am o surpriza pentru tine! :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS