Scurte

13 martie 2012

Niciun copil nu-şi aminteşte câte haine a avut sau câte jucării şi de care, dar toţi ştiu dacă se simt sau nu iubiţi (de părinţi, bunici, etc.) Şi atunci când sunt adulţi cu atât mai mult atârnă dragostea de care au avut parte decât toate beneficiile materiale. Căci ce valoare ar avea toate facilităţile puse la dispoziţie de părinţii lor, dacă le-a lipsit afecţiunea, iar sufletul lor a tânjit după ea?

*****

Vine, vine primăvara! O simt cum se joacă de-a v-aţi ascunselea, e prin apropiere şi-abia o aştept cu soarele, cu florile, cu mugurii şi pomii ei înfloriţi! Îmi va fi plină, la fel cum a fost şi iarna ce-a trecut! Ce-i drept, a venit vremea să mă bucur cu toţi porii de fiecare anotimp! Se anunţă aventuri şi activităţi care de care mai interesante!

*****

În ultima perioadă am tot descoperit bloguri şi oameni frumoşi. Aşa că şi-au căpătat o listă aparte pe pagina mea. Dacă sunteţi curioşi, daţi şi voi un click! Din blog în blog multe se pot citi/afla/savura!

*****

Astăzi starea mea se acordează cu interpreţi precum Gigi D'Alessio sau Laura Pausini. Dacă tot e martie şi e luna noastră, doamnelor, domnişoarelor, să ascultăm ce are de spus D'Alessio despre puterea femeilor.

2 comentarii:

alexander spunea...

uite, na, ma apuc sa citesc de prin blogurile tale. de vine unul / una la tine plangand ca am fost rau, sa le zici ca nu-s chiar asa:))

Crengu spunea...

@alexander-foarte bine, citeste, ca si eu citesc pe la tine cand pot, desi nu las semne. tu, rau? nu se poate! :))

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS