Amintiri din viitor: Ziua mamei

8 martie 2012

Astăzi, cu tine, mă întorc într-un timp din care credeam că-mi amintesc prea puţin...

În fiecare an, în preajma zilei de 8 martie, ziua mamei, făceam fotografii speciale; mai ştiu şi acum senzaţia pe care o aveam încercând să-mi fixez capul în acel capăt de opt, după instrucţiunile fotografului, care garanta că va fi o imagine inedită... inedită, dar cumva la fel şi pentru mămicile colegilor mei... nu pricepeam de ce i-ar putea plăcea mamei o asemenea poză, de fapt nici acum nu ştiu ce credea despre ele. Ştiu doar că an de an, de la grădiniţă şi apoi până la finalul clasei a patra, veneam acasă cu câte una...

Mi-a părut cumva ciudat că mi-a răsărit din memorie tocmai asta, dar am zâmbit gândului că şi tu mi-ai aduce în viitor astfel de cadouri. De altfel, parcă privesc deja prima felicitare făcută de tine pentru mine, mama ta... bucuria care-ţi joacă-n ochi, emoţia de a şti dacă îmi place sau nu, exaltarea la auzul răspunsului... serbarea specifică, poeziile, cântecele, încercările de a le ţine minte, stângăciile... ce momente frumoase! Cum aş putea să nu le savurez din plin, cum aş putea să nu-ţi apreciez eforturile de a-mi pune un zâmbet pe chip într-o astfel de zi ?

"De ziua ta, mămico, în dar ţi-am adus inima..." ... un refren ce părea de mult uitat... mâine îmi va răsuna altfel în suflet!


4 comentarii:

Ema spunea...

La multi ani mămică!

Crengu spunea...

La multi ani si tie, Ema!

INCERTITUDINI spunea...

ȘTii cum cred eu că este, Crenguța? Un timp într-altul , ca o viață într-o ramă vie..mereu se multiplică.
Imaginea centrală? MAMA- UNICĂ fiecăruia!
La mulți ani de ziua eternității mamei!

Crengu spunea...

Frumoasa viziune! La multi ani si dvs., d-na profesoara! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS