Amintiri din viitor: Întoarcerea la origini

11 februarie 2012

Ca să te învăţ să descoperi lumea, mai întâi trebuie ca eu să o (re)descopăr. Şi să fac asta prin ochii copilului din mine, să mă gândesc la tot ce-aş fi vrut să fac şi nu am făcut, la tot ce-aş fi putut întreba şi nu am întrebat, la tot ce aş fi putut observa, dar m-am făcut că nu văd. De-acum trebuie să învăţ să descompun lucrurile în bucăţele pe care mai apoi să le asamblez ca pe un puzzle. Dar mai ales trebuie să învăţ să mă mir, căci de mult nu m-am mai lăsat pradă uimirii. Şi-apoi, odată cu tine, trebuie să învăţ să cad şi să mă ridic, de parcă nu aş fi căzut şi nu m-aş fi ridicat niciodată, deşi am păţit-o de atâtea ori... Ca să-ţi explic ce este frica sau dragostea sau credinţa, trebuie să-mi dezgrop toate temerile şi să-nvăţ să le iubesc, aşa cum n-am făcut-o, poate, niciodată... iar la final trebuie să am încredere că mi-am însuşit bine lecţiile...

Pentru tine, trebuie să mă întorc în mine!

Un comentariu:

INCERTITUDINI spunea...

”În spațiu tainic, fără mărturie,
mă alesei cândva făptură vie.
M-au făurit râzând, cântând , părinții..„
Lucian Blaga, Anii vieții

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS