Ce valorează mai mult?

14 octombrie 2011

O susţinere necondiţionată, o vorbă bună nu doar la nevoie, un compot făcut şi dăruit cu dragoste sau nişte bani pentru care într-un final ţi se cere socoteală? Iniţial, despre asta vroiam să scriu. Din nou despre oameni, despre statuturi, pretenţii şi idei despre "valoare". Sau măcar unele dintre ele. Vroiam să scriu despre cât de mică şi neputincioasă mă simt uneori, despre cât de multe lipsuri am realizat (din nou) că am, dar şi despre cât de mult pot să fiu.

Apoi am dat de această postare, am cugetat la mine şi la ceilalţi. Şi am hotărât iar, pentru a nu ştiu câta oară, să-i las pe restul deoparte, să-i iau exact cum se oferă, chiar dacă nu-i deloc uşor şi să-mi văd mai departe de drum, aşa, "mică, neputincioasă, anonimă şi tăcută" cum sunt. Pentru că viaţa, scurtă sau lungă, cum va fi, din fericire mi- e plină.

Aş putea face o listă cu ce am, dar e mai importantă una cu ceea ce sunt. Sau ce şi cum vreau să fiu. Chiar dacă şi ceea ce am şi ceea ce sunt mâine ar putea să nu mai existe...

Un comentariu:

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Eu cred că dincolo de bani, de realizări, suntem noi ca şi oameni. Ceea ce realizăm şi va rămâne dincolo de noi, chiar şi după ce nu vom mai fi. Oamenii vor uita că am fost bogaţi sau săraci. Vor uita şi că eram anonimi sau mediatizaţi. Vor uita şi ce meserie am avut. Însă, aceia pe care i-am atins în viaţa noastră şi aceia cărora le-am rămas ca şi bucată de suflet, de om, de zâmbet, aceia cu siguranţă îşi vor aminti mereu de noi. Poate văzând un chip. poate citind o carte. Poate văzând o frunză firavă. Poate văzând un zâmbet. Ei ne vor duce mai departe. Şi, cei mai importanţi cei care ne duc mai departe şi în suflet şi în sânge...ei ne sunt cele mai minunate şi fericite "întâmplări".
Cum ştii, şi eu am o listă foarte lungă. Nu doar cu neputinţe. Nu doar cu nerealizări. Ci şi cu datorii. Însă, am credinţa că Dumnezeu ne va ajuta să ne depăşim aceste condiţii într-o zi, pentru că nu urcăm pe sufletele şi pe spinările altora ci dăm din noi ce e mai bun. Asta, cu siguranţă se va vedea într-o zi.
Crenguţa, tu, voi sunteţi nişte oameni deosebiţi. Sunteţi senini, curaţi, buni...buni ca şi pâinea caldă. Nimeni, nu are dreptul să vă facă să vă simţiţi prost în ăilelea şi sufletul vostru şi ştiţi de ce? Pentru că sunteţi un real exemplu de bun simţ, decenţă şi minune într-o lume din ce în ce mai cenuşie.

Vă îmbrăţişez cu drag pe toţi trei :)!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS