De ziua noastră

26 septembrie 2011

Azi nu vreau să privesc în urmă, la tot ce am trăit, azi vreau să privesc la ceea ce vom fi şi vom clădi unul la braţul celuilalt. Aşa că, te rog, ia-ţi o ciocolată caldă şi aşează-te lângă mine, în balansoar. Acum uită-te în grădină şi admiră-ne florile: sunt dintre cele care nu se vor usca vreodată, pentru că le vom uda şi le vom îngriji permanent. Uneori din umbră, cât să se simtă protejate, alteori direct, fără ascunzişuri, căci dragostea trebuie arătată, trăită. E drept, vor fi şi furtuni, va mai bate vântul, poate se vor înclina într-o parte sau alta. Dar dacă totul ar fi doar lin şi uşor, noi n-am mai creşte nicicând şi nici ele nu şi-ar mai găsi drumul spre cer. Peste ani şi ani, nici grădina nu va mai fi la fel: aceleaşi flori şi totuşi altele ne vor înmiresma clipele. Şi poate atunci, dar doar atunci, vom privi la tot ce am trăit împreună.

Dar azi, de ziua noastră, hai să privim la ce vom fi.

Isabelle Boulay - Simplement tout from Audiogram on Vimeo.

3 comentarii:

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Să fiţi! Să vă fiţi! Şi să vă fie frumos şi binecuvântat!

drush spunea...

felicitari!!!!! sa va traisca si sa fie sanatos!!! Va pup si abia astept sa mi=l prezinti pe micut! :*:*

drush spunea...

sa va traiasca piticul, sa fie sanatos si abia astept sa imi faci cunostinta cu el!! :*:* si pozeeee, vreau pozeee..

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS