Când omul nu are de lucru, îşi face!

21 septembrie 2011

Aşa că, dacă tot am avut timp, mi-am mutat blogul foto în contul curent, pentru că mă săturasem să fac slalom printre conturi. Da, am şi un blog foto, pe care Logatu l-a descoperit dintr-o întâmplare, deşi el nu era deloc secret. Şi ca să duc treaba până la capăt, i-am schimbat şi hăinuţele, dar şi linkul la care poate fi accesat, nu de-alta, dar am mai evoluat şi eu (sper :D) de la stadiul de Pepenel, cum îmi semnam fotografiile.

Nu am pretenţii de artist, a existat o vreme în care fotografiam destul de des şi îmi plăcea să observ eventualele progrese. Între timp, s-a cam ales praful şi de această pasiune, rar mai scot de la nastfalină aparatul de fotografiat, însă tot e bine ca nu l-am abandonat definitiv. :D

*****

În altă ordine de idei, m-am întors la citit, încerc să recuperez cât pot de prin cărţi sau reviste de genul Formula As, care mă surprinde plăcut de fiecare dată. În ceea ce priveşte televizorul, tare mă bucur că eu deţin comanda şi respectiv telecomanda, pentru că, în mare parte, când ajung în faţa lui, fac mai mult zapping. Dacă aş avea ce vedea în mod constant, cu siguranţă altfel ar sta situaţia. Am constatat, însă, că până şi posturile de ştiri se trag serios unele pe altele la indigo, iar la capitolul emisiuni, numai titluri de genul "Mireasă pentru fiul meu?", "Acces direct" sau altele asemenea spun totul. În curând mă voi întoarce la starea de dinainte, aceea de a posti de la TV! Dacă tot nu am ce să văd, măcar să nu mai pierd vremea cu el!

*****

Toamna îşi intră în drepturi încetul cu încetul. Şi nu o să vă mint, abia o aştept, cu toate schimbările ei. :)

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS