În viaţă există şi alte lucruri de care trebuie să ne îngrijim, în afară de BANI...

22 ianuarie 2011

"Eu nu am fost supărată din cauza acestei cruci pe care Dumnezeu mi-a dat-o. Din contră. În fiecare zi mă rog şi spun: «Mulţumesc, Doamne, că m-am îmbolnăvit, pentru că doar aşa am putut să descopăr că în viaţă există şi alte lucruri de care trebuie să mă îngrijesc, nu numai de bani. Să am grijă de suflet»", a încheiat femeia. (întregul articol aici)

Am citit şi am rămas impresionată... Pentru că noi, restul, care nu întâmpinăm probleme atât de grave, nu avem puterea să mulţumim nici pentru acelea, deşi de cele mai multe ori ne scot din... letargie. O atitudine demnă de apreciat şi de ce nu, de urmat! Pentru că da, în viaţă sunt atât de multe alte lucruri importante de care adesea uităm...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cum sã poatã lumea sã fie din nou cum a fost cândva,când a fost cuprinsã de atâta rãu?
Dar, în cele din urmã,Umbra e doar ceva trecãtor,si Întunericul trebuie sã disparã într-o bunã zi.
O nouã zi va veni.
Iar când va rãsãri din nou, soarele va fi cu mult mai strãlucitor.
Sunt povesti pe care le tineai minte; ti le socoteai însemnate.
Chiar dacã erai prea mica sã întelegi de ce.
Dar cred cã stiu de ce le-ai(m) tinut minte. Acum sti(u).
Oamenii din povestile acelea avuseserã o groazã de ocazii sã se întoarcã din drum,numai cã n-au fãcut-o.
Au mers mai departe, pentru cã, credeau cu adevãrat în ceva.
Noi în ce credem???
Credem cã existã ceva bun în lume.
si cã meritã sã lupti pentru el.

alexander spunea...

o atitudine ''poetica'' ar spune Naum. m-a impresionat.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS