Dă, Doamne, iarnă!

17 ianuarie 2011



Un Bocanc Literar, un prieten drag, un soţ şi mai drag, un "pariu pe prietenie" cu poezie şi muzică bună cât încape şi aduceri aminte de-acum şi de atunci înainte. Reţeta unui sfârşit de weekend... desăvârşit! Aşa cum bine spunea cineva pe site, "găsim în proiect ceea ce societatea, din ultimii ani, nu e capabilă să mai ofere". Cât despre mine, am savurat totul din plin, am sorbit fiecare vers, am vibrat odată cu corzile de chitară şi m-am întors în timp, în vremuri de câţiva ani apuse. Prietenii, căci întotdeauna a fost vorba despre prietenie, ştiu de ce! :) (fără nicio aluzie la berea în cauză).

Şi ca să vedeţi cât de mult mi-a mers la suflet această seară de duminică, vă las în compania unei voci extraordinare. Poate, cine ştie, cu încă puţină rugă, Dumnezeu va repune iarna în drepturi!






*foto din arhiva personală

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS