Nu e uşor să-ncerci să pui aripi

1 decembrie 2010

Priveşte-mi tăcerea şi las-o să se simtă tăcere...
Priveşte-mă şi iartă-mi neputinţa de a nu aşeza
în cuvinte ceea ce stă la fundul sufletului
nu e uşor să-ncerci să pui aripi acolo unde nu
ştii dacă se-ndrăzneşte zborul...

Şi-apoi... copacii s-au golit de vreme,
le tremură crengile sub picurii reci ai ploii
Le simt frigul şi neliniştea de singurătate,
îi aud cum oftează prin şuieratul vântului

...priveşte-i şi învaţă-mă pe de rost...

Nu mi-e uşor să-ncerc să-mi pun aripi
când nu ştiu dacă voi îndrăzni să zbor
Aşa că iartă-mi tăcerea şi neputinţa de a desluşi
ceea ce nu mă pricep să recunosc...

Un comentariu:

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Foarte, foarte frumoasă... E ca o şoaptă, ca un cânt.
Mă bucur să te am aproape de mine aşa cum îmi eşti. Un privilegiu fericit...asta eşti Crengule! >:D<

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS