Un om ca un far de la capătul tuturor lumilor

2 noiembrie 2010

Când am zărit-o, nu-mi venea să cred că ea e omul care strânge din dinţi la fiecare cădere şi luptă şi luptă şi luptă. Delicată, finuţă, smerită, cum îi stă bine unei Lady (Allia) şi cu foarte mari emoţii în ochii luminoşi - aşa era acum câteva zile când am cunoscut-o. Şi asta la vreo doi ani după ce ne-am lipit sufleteşte iremediabil una de alta... pe net. Din atâţia oameni câţi eram pe acel site literar, noi două. Şi Ştefan, care ne-a devenit prieten bun amândurora. :)

De la ea am învăţat în câteva ore cât alţii, poate, într-un an. Şi mi-a fost ruşine pentru toate nimicurile care mă dau peste cap şi despre care am impresia că sunt "probleme".

Draga mea nu scrie cu mâna, ci cu inima. Aşa cum i-a zis şi poetul Ionel Marin, ea îşi pune sufletul pe tavă. Şi, îmi permit să spun, nu face asta doar în versurile sale, ci şi în viaţa de zi cu zi. Indiferent dacă are sau nu de pierdut, îşi asumă riscul de a fi... naturală, sinceră şi teribil de iubitoare.

Sunt convinsă că orice aş spune despre ea şi poezia ei, nu este suficient. Ca s-o cunoşti şi să o simţi, trebuie măcar să o citeşti. Aşa că vă invit să descoperiţi acest om frumos, Sandrina şi "farul de la capătul tuturor lumilor" sale! Numai aşa vă veţi convinge de ce distinsul epigramist Ion Croitoru i-a spus cu ochii în lacrimi că îi doreşte un drum frumos, pe măsura talentului!

2 comentarii:

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Spun doar ... "Mulţumesc!!!", iar "de restul" tac şi mă bucur pentru că o astfel de femeie,
un astfel de suflet îmi este atât de apropiat!

Nu o să am niciodată cuvinte să exprim ce am simţit când ne-am întâlnit şi nu voi avea niciodată cuvinte să exprim ce am simţit citind acest articol...

Eşti cu adevărat un om frumos şi o prietenă bună Crenguţa mea! Te iubesc, vă iubesc >:D<!

Crengu spunea...

A fost cea mai grea lansare la care am fost pana acum (pentru ca, daca ar fi fost sa public ceva despre ea, ar fi fost extrem de subiectiv), dar si cea mai frumoasa! Multumim si noi ca ne esti, ca ai incredere in mine si ma vezi asa cum nu credeam ca pot fi! >:D<

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS