Autobiografic

8 noiembrie 2010






Am câte-o rădăcină peste tot
Şi nicăieri
În fiecare dintre voi
Şi în niciunul

Secretul meu ?
Un film franţuzesc
(În care n-am jucat
niciodată)
Frânturi de oameni
Şi de culoare

Povestea mea e-n cimitirul
Unui orăşel
Uitat de lume
Sub pietre şi flori
Îmi zace trecutul
La un colţ de stradă
Zâmbeşte-o căsuţă tapetată
cu amintiri

Locomotivele şuieră-n gară
A pustiu
Departe sunt de toate
Şi mi-s atât de aproape...

În fiecare dintre voi
Într-un orăşel uitat de lume
Sub pietre şi flori
E-o părticică din mine

(12 dec 2008)





... cuvinte scrise demult, amintiri vii şi sentimente noi, un orăşel ce nu va mai fi nicicând la fel, o căsuţă care mai păstrează încă amprenta lor, un drum către aceeaşi gară unde ea îmi rămânea cu ochii lăcrimând de dor, o bisericuţă-ntr-un parc în care am uitat să mai alerg... un trecut atât de prezent...



*foto by me, Mizil, 06.11.2010

4 comentarii:

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

:)...te iubesc suflet de floare ce îmi eşti!

alexander spunea...

ce bine ca ti am zis la multi ani! de atunci. pot sa fiu iertat ca nu te-am sunat ieri. cred... :))

alexander spunea...

iar poezia chiar daca veche, parca tot glasul tau il are. as vrea ceva material nou :)

Crengu spunea...

@Sandrina - >:D<
@alexander- esti iertat, esti. :)) cat despre scris, nu am mai facut asta de mult si nu stiu daca se va mai intampla in viitor; oricum, daca apare ceva nou, vei afla cu siguranta. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS