Amintiri din viitor: Prima carte

21 octombrie 2010

Astăzi ţi-am cumpărat prima carte, deşi eşti doar gând, dorinţă, rugăciune... M-am oprit la o tarabă de ziare, să văd titlurile de pe primele pagini. Nu mai făcusem de mult asta. Şi mi-au căzut ochii pe o antologie de basme. Da... de când nu am mai citit unul... poate nici nu mai cred în ele. Dar o voi face din nou, când vei fi tu. Atunci voi crede iarăşi în oameni şi voi redeveni copil. Mă vei lăsa, nu-i aşa? Şi mă vei învăţa visul împlinit, poveşti de mult uitate, jocuri şi inocenţă.

Astăzi, chiar astăzi ţi-am cumpărat prima carte...

2 comentarii:

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

:)...am scris ceva asemănător cândva, nu foarte demult pe un forum :). Crengu, este clar că între noi este mult mai mult decât cuvinte. Unde mai pui că aşa s-a numit prima mea idee de roman :D.

Tare frumoase ideile...şi sufletul tău este un smarald!

simf spunea...

e primul pas spre o noua biblioteca, spre un-alt-fel de viata...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS