Un an de ... taină

26 septembrie 2010


Niciodată toamna nu mi s-a părut mai frumoasă ca acum un an. Era în aer acel "miros de dragoste viu" dintr-o poezie de demult, pe care toţi încercau să-l adulmece. Nu ştiu cât au simţit ei, ştiu doar ce trăiam noi... îţi ştiu privirea plină de uimire, admirându-mă îmbrăcată în emoţii... ştiu cum te învăluiai în albul voalului meu şi cât de roşii îmi puteau fi obrajii... pentru prima dată am ştiut ce înseamnă să radiezi de... împlinire! Pentru că asta ne-a adus acea neuitată zi de toamnă!

S-a dus un an şi va mai trece unul şi încă mulţi vor trece la braţul tău... Nu e uşor, n-a fost nicicând sau poate doar mi s-a părut. Dar am fost doi, de-atunci doar unul, uniţi în gând şi-ncununaţi în trup... Şi e atât de multă taină şi-atât de multă putere, la care nici nu îndrăznisem să sper!...


26.09.2009



Şi oare când s-a dus un an?




*foto 1 + 2 = Larisa Şuler

9 comentarii:

simf spunea...

Multi ani inainte, calzi si impliniti.

Crengu spunea...

@simf- Multumim frumos. :)

Flory spunea...

La cat ma multi ani de fericire si implinire :-* Si sa fie mereu ca in ...primul an :)

Raluca Nicula spunea...

Frumoase cuvinte iti inspira dragostea. La multi ani fericiti!

Crengu spunea...

@Flory- Multumim!:* Cu siguranta ne vom stradui sa fie asa! :D

@Raluca- Si cuvintele o exprima, macar intrucatva! Multam ca esti mereu prin preajma! >:D<

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Vă iubesc din suflet şi vă doresc o viaţă frumoasă precum sufletele şi sentimentele voastre!

Larisa Suler spunea...

Imi amintesc cu drag de nunta voastra, de voi amandoi si sunt surprinsa sa-mi regasesc numele aici. Va doresc intelepciune, sanatate si putere!

Anamoral spunea...

Cat de frumos scrii! Si ce mare mi-e surprinderea sa-mi ragasesc numele in posturile tale... Va multumim amandoi, eu si Marius, pentru felul in care ne apreciati. Sunteti frumosi si raspanditi voie buna in jurul vostru. Va dorim sa iubiti viata si impreuna sa deveniti unul singur!

Crengu spunea...

@Larisa+Anamoral- Multumim si noi pentru aprecieri si pentru urari! Munca ta, a voastra merita si trebuie recunoscuta. :) Pana acum ne-am intalnit din an in an, deci sa ne pregatim pentru la anul! :D Pana atunci, pastram legatura, pe cat posibil. Sanatate, spor si inspiratie sa aveti!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS