Fă-te frate cu tine, ca să treci prin viaţă!

12 iunie 2010

Ştiu, uneori mi se pare că nu mai pot continua. Atunci mă aşez, îmi strâng genunchii la piept şi respir adânc. Uneori sunt prea multe şi eu prea mică pentru ele. Şi din păcate ştiu, în viaţă nu faci numai ceea ce-ţi place, ci şi ceea ce trebuie. Sună a compromis? Mi se pare că este. Şi încă unul destul de mare. Cale de mijloc? Nu cred că există. Opţiunile sunt simple: faci sau nu acest pact cu tine. Gen "fă-te frate cu D___, ca să treci puntea". Şi-atunci ce faci când simţi că te-ai trădat deja prea mult? Înapoi nu te poţi întoarce. Mergi înainte, continuând să faci compromisuri cu tine, te opreşti, regândeşti strategia? Şi cum afli când trebuie să te opreşti?

Prea multe întrebări, prea greu totul câteodată şi prea rar încurajarea aceea, care să te ungă pe suflet...

*****

Şi după atâta dramatizare, să dezbatem cu Vlad Mixich ce înseamnă frica în zilele noastre şi până unde poate ajunge mizeria (că altfel nu am cum să-i spun) ascunsă (sau nu) în om. Sper să savuraţi comparaţia clasei politice cu diverse rase de câini, mie mi-a plăcut teribil!

Un comentariu:

alexander spunea...

deci trebuie sa te faci frate! trebuie sa inveti sa iubesti :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS