Sondaj, caut răspunsuri!

25 mai 2010

De ceva timp am şi eu nişte pitici pe creier, care mă tot întreabă diverse şi vor cu tot dinadinsul să le răspund. Şi cum eu sigur aş fi subiectivă, vă întreb pe voi, câte ceva, în partea dreaptă a blogului. E drept, voi folosi rezultatele la cele două întrebări şi în alte scopuri... nobile, desigur. :)

Dacă doriţi să dezvoltaţi subiectul, o puteţi face liniştiţi printr-un comentariu. Oricum tema e amplă şi se poate dezbate mult pe marginea ei. Una sau două întrebări ar mai fi, totuşi, de pus:

-dacă mass-media sunt manipulate, cine sunt cei care le manipulează?
-putem considera că şi presa de scandal (gen "Libertatea", "Click", "Cancan" şi altele de acelaşi fel) manipulează şi este manipulată?


Aştept răspunsurile voastre cu interes. :D

L.E. : Între timp, am pus la punct şi o variantă mai... elaborată. Pentru cei interesaţi, îl găsiţi aici. Cu mulţumiri pentru ajtor! :)

2 comentarii:

simf spunea...

pot io? pot io sa raspuund?

Crengu spunea...

@simf- Bineinteles. :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS