"Ridică-te şi roagă-te pentru zile mai frumoase...!"

10 mai 2010

Nu ştiu cât îmi place ceea ce fac... poate că şi resemnarea trebuie să înceapă undeva...

*****

Sunt momente în care nu aş vrea nimic altceva decât să... plec. Şi sunt altele în care, aşa cum citează Cabral pe cineva care nu mai e printre noi, mi-aş da demisia. Demisia din rolul de adult, care încearcă să facă faţă unei lumi nebune, unei ţări bolnave, conduse de incompetenţi... Măcar atunci când eşti mic, oricâte probleme ar fi în jur, nu eşti conştient de ele şi ştii să te bucuri la maxim de viaţă.

*****

Cu toate astea, am un curcubeu deasupra mea şi o grădină în suflet care îmi readuc zâmbetul pe faţă şi mă fac să sper că mâine va fi mai bine. În plus, un film cu Robin Williams vine întotdeauna la momentul potrivit. Cine ştie, cunoaşte, iar gestul se adaugă altora ce mi-au rămas de răsplătit... cu tot ce am eu mai bun, dar mai ales cu tot ceea ce ştiu că nu am...

*****

Până la urmă, "să spun că nu am curaj, ar însemna să abandondez tot; să spun că nu pot, ar însemna să dau cu piciorul şansei care mi s-a dat [...]"

"Trăim mereu în căutarea gloriei, în goana după aur, încercând să evadăm din cotidian, fără să ne dăm seama că speranţa e în mâinile noastre. [...] Nimeni nu mă va putea convinge că trăim din vise şi ambiţii. Tinerii nu mai ştiu să zâmbească, disperarea ia locul inspiraţiei. Nu trebuie să ne lăsăm învinşi, viaţa e prea scurtă. Nu trebuie să ne dăm bătuţi, trebuie să ne continuăm drumul..."


3 comentarii:

simf spunea...

resemnarea nu trebuie sa inceapa deloc! ai vazut ce soare frumos e afara? pentru tine a venit azi! sunt atat de multe frumuseti pe langa noi, deschide ochii doar.

Crengu spunea...

Simona, sa zicem ca sunt impartita in doua: o parte vede ce-i frumos, cealalta vede ceea ce strica acest frumos...

Cat despre resemnare, uneori e nevoie si de ea, din pacate. :) E posibil, totusi, sa fie doar o pauza, sa se mai aseze lucrurile, voi vedea.

Multumesc pt incurajare!

Andrei Craitoiu spunea...

Merci de grija. Sunt bine dar ocupat pana peste cap. Cat de curand voi mai scrie si pe pagina mea. Te pup!!!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS