Playing with more than fire

30 mai 2010

După câte am văzut/ ascultat aseară, după câte am citit şi după cât de criticaţi au fost după finala naţională, nu pot să spun decât FELICITĂRI, Paula şi Ovi, pentru că le meritaţi din plin! :)

Despre rezultat şi despre ceilalţi concurenţi, prefer să mă abţin, ca să nu mă irit în zadar că a câştigat o piţipoancă şi accentul ei penibil! :D Na, că am zis-o!

Ah, piesa de mai jos este cea de-a doua cu care Paula a participat la finala naţională, alături de Kamara. Pentru că îmi place, pur şi simplu, pentru că Paula este o valoare, poate să cânte orice şi oricum! Şi pentru că "It's not too late, you know, / To change yourself / And try again to reach the sky!" :)



C'est pas trop tard de changer ta vie!

Un comentariu:

Raluca Nicula spunea...

Ce frumoasa e Paula. O ador!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS