Dor de...

1 mai 2010

Oameni. Oricum aş da-o, oricum aş întoarce-o, totul se reduce la oameni. Dacă fiecare dintre noi şi-ar asuma atribuţiile ca atare şi nu ar încerca să lase totul în cârca altcuiva la modul "Lasă, că munceşte fraierul/ fraiera asta!" poate lumea ar fi un loc mai bun.

Deşi am tot spus faptul că omul nu se schimbă la comandă şi că dacă îţi pasă de cineva, îl accepţi cu bune şi cu rele, eu am tot sperat că lucrurile vor fi altfel. Am acordat şanse peste şanse umanităţii, deşi în sufletul meu mi-era teamă că visez în zadar. Iar acum tind să nu mai fiu tolerantă. Nu mai pot. Mă doare prea mult... atâta prostie, ipocrizie, lene, minciuna, manipulare, egoism, nesimţire crasă... Mă dor cei ce pleacă şi nu vor să se mai întoarcă, mă dor visele şi dorinţele mele şi ale tuturor celor ce văd lumina zilei, mă doare viitorul copiilor nenăscuţi încă...

Mă dor cei ce se despart după ani întregi de căsnicie, cei ce după un astfel de pas au tupeul să spună "Recucereşte-mă!" sau cei care practică şantajul emoţional, mizând pe o cenuşă care a rămas acolo unde a fost foc. Mă doare nepăsarea, indiferenţa unora faţă de alţii, dar mai ales mă doare îndrăzeala de a terfeli iubirea, de a şterge cu ea pe jos, ca şi cum ar fi un nimic. Mă doare necredinţa şi felul în care sunt batjocoriţi cei care mai cred şi simt să fie altfel.

Dacă societatea e bolnavă, e din cauza oamenilor. Iar dacă ei nu vor să se vindece, asta nu se poate face cu forţa. Mai grav e că lumea va rămâne suferindă până când omul va realiza cât de mult rău face. Şi stau şi mă întreb ce se întâmplă cu sămânţa de îndumnezeire?

("Când privesc cerurile, lucrul mâinilor Tale, luna şi stelele pe care Tu le-ai întemeiat, îmi zic: Ce este omul că-ţi aminteşti de el? Sau fiul omului, că-l cercetezi pe el? Micşoratu-l-ai pe dânsul cu puţin faţă de îngeri, cu mărire şi cu cinste l-ai încununat pe el. Pusu-l-ai pe dânsul peste lucrul mâinilor Tale, toate le-ai supus sub picioarele lui.")

Tot încerc să o regăsesc în cei din jur şi prea puţini o mai păstrează... Astfel încât, în loc să fiu la modă cu ce se face astăzi şi cu felul în care trăieşte, prefer să mă resemnez cu faptul că prea curând nu se va schimba nimic!

Pentru lume, nu sunt mai mult decât o nebună, pentru mine, însă, lumea e aşa!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS