?!?

1 aprilie 2010

Se făcea că aş fi vrut să scriu, dar nu aveam timp. Şi se mai făcea că aveam multe de strigat şi poate de aşternut în pagină. În plus, se făcea că e grevă la RATB şi că mergeam pe jos o oră de acasă până la metrou şi invers, în lipsă de maşină personală sau de taxi. Ba chiar mi-ar fi plăcut de nişte oameni, dacă şi-ar fi însuşit cu adevărat această calitate. Şi se mai făcea că era Săptămâna Patimilor şi mă străduiam să gândesc şi să mă comport ca atare.

Ah, staţi, lucrurile astea chiar s-au întâmplat sau sunt în curs de desfăşurare! Trist...

Om, ce mare răspundere ai şi cât de puţine poţi să suporţi şi să faci de unul singur!

3 comentarii:

Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia) spunea...

Da, nu e aşa?
dar tot tu ai dat şi răspunsul sau mă rog, tu l-ai ales ca şi motto din atât de multe altele:

"...celor care se simt încă departe de El nu le pot dori decât să-l regăsească: pentru că l-au cunoscut. Dar s-au rătăcit puţin. Toţi ne rătăcim, zilnic. Şi unii îl regăsesc zilnic, alţii se întâlnesc cu El pe neaşteptate, aşa cum spunea tata: la un colţ de viaţă..." :).

Oamenii sunt slabi Crengu a mea, dar sunt puternici tocmai pentru că la un moment dat ăşi dau seama cât sunt de slabi...dacă mă înţelegi ce vreau să spun. Atunci sunt cei mai frumoşi şi mai sinceri şi tot atunci reuşesc să îşi dea seama că El există şi îi cunoaşte pe fiecare pe nume.
Omul este frumos, doar că până a deveni aşa trebuie să nege cântatul cocoşului :).

Da, dintre toţi Petru mi-e cel mai drag. Ştii de ce? Pentru că el reprezintă caracteristicile oamenilor aşa cum sunt ele!

Te îmbrăţişez din suflet Pitita mea dragă!

Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia) spunea...

Hristos a Înviat, iubita mea prietenă!

BUCURIA vine din lucrurile mărunte,
LINIŞTEA vine din sufletele noastre,
CĂLDURA SĂRBĂTORILOR vine din inimă!

Vă doresc ca Sfintele Sărbători de Paşte să vă aducă multă linişte, bucurii, senin şi zâmbete alături de cei dragi inimii voastre frumoase, iar Lumina acestei zile să vă fie în fiecare clipă de-a dreapta sufletului, oriunde vă veţi afla...să vă ghideze şi să vă împlinească în toate cele pe care le visaţi!

http://www.youtube.com/watch?v=3yi85uFTP9w

Crengu spunea...

Domnita, ce bine-mi mai citesti tu sufletul! Culmea ca stiu tot ce spui tu, doar ca uneori uit, cand ii vad cum se comporta si ce pretentii au!


Adevarat a inviat, draga mea! Si e liniste, bucurie, pace si lumina! Ceea ce-ti doresc si tie! Iti multumesc pentru toate si ma rog sa-ti fie bine, sa-ti dea Dumnezeu cele de folos! >:D< :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS