De-a v-aţi ascunselea

3 martie 2010

Nu ştiu cum au unii TIMP pentru toate, sau măcar pentru tot ce îşi doresc. Eu încă mă joc "de-a v-aţi ascunselea" cu el (a se citi Timpul) şi nu reuşesc să-i dau de urmă. Dacă ştiţi cum să-l momesc să se lase prins, fie-vă milă şi spuneţi-mi şi mie.

*****

Aşteptarea s-a inventat pentru cei nerăbdători: să-i scoată din minţi până vor învăţa să fie smeriţi şi să aibă... răbdare.

*****

Nicăieri nu-i mai bine ca acasă, spune o vorbă. Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar... se poate şi mai bine. :D Şi asta pentru că există un loc (şi nu este singurul, dar acesta mi-e cel mai drag) unde Raiul e mult mai aproape şi liniştea gazdă desăvârşită.


Din când în când, merită şi sufletul un răsfăţ pe cinste, pentru toate câte îndură: schimbări, gânduri, amalgam de sentimente, de senzaţii, de oameni...

*****
După un sfârşit de săptămână superb (şi nu la vreme mă refer), luni mi-am luat visele în palme, le-am sărutat de noapte bună (deşi era ziua) şi le-am aşezat la locul lor, într-un cufăr cu amintiri. Poate va veni şi vremea în care le voi şterge de praf şi le voi elibera spre împlinire...

Un comentariu:

Autumn spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=AODHeTtWFxs
Frumos scris!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS