"Ce alegi tu să fii, asta vei şi primi! / [...] Cât alegi tu să dai, atât o să şi ai!"

6 martie 2010



"Pentru cei care cred/ Că viaţa e făcută doar să numeri,/ Numeri banii şi cum trec anii/ Vă spun acum, trăiţi acum/ Viaţa e frumoasă, oricum,/ Oricum e ea, uşoară, grea." (20)


"Rea, rea lumea-i mult prea rea... /
Mult prea rea să-ţi poată da /
Mâna ce te-ar ridica... /
M-am născut doar să culeg furtuni /
Viaţa mea-i mereu o zi de luni, /
Dar chiar dacă vântul va sufla /
Nu mă va împiedica să-mi găsesc duminica... " (O zi de luni)








P.S.: Foto din arhiva personală, cât se poate de proaspete, chiar dacă nu atât de clare cum mi-aş fi dorit. O simplă vizită la mastodontul Cora Sun Plaza, aseară, 05.03.2010, s-a lăsat cu un concert Voltaj. Optimism, energie, credinţă, trei cuvinte care mi se pare că îi caracterizează foarte bine. :)

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS