Rugă pentru tine

2 ianuarie 2010

Oare de când nu ţi-am mai scris? Din clipa ce-a trecut! Pentru că la mine-n suflet îţi scriu în fiecare secundă şi în fiecare literă pun la dospit o rugă pentru tine! În fiecare petală din florile cu care mi-ai înveselit privirea, ţi-am simţit catifelarea şi tandreţea şi-n fiecare atingere, inima. Inima ta atât de caldă, încât nu simt vântul care şuieră prin cotloane.

Doar ploaia ne mai cantă o serenadă, printre ramurile odată ninse...

Cum să-ţi mulţumesc pentru tot? Poate încercând să-ţi fiu mai mult decât îţi sunt deja. Legănându-ţi visele şi odihnindu-ţi speranţele, adormindu-ţi fruntea plină de griji şi mâinele care nu încetează să mă descopere şi să mă apere...

... până când credinţa şi nădejdea vor face ca dragostea să ivească un mugur nou, al nostru, dar mai ales al său... Atunci vom învăţa să creştem din nou, picătură cu picătură, rugă cu rugă...

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS