Două luni

26 noiembrie 2009

Porţi în tine o poezie mai presus de toate versurile pe care mintea mea s-ar putea strădui să le aşterne pe hârtie. Tu nu ai nevoie de cuvinte, felul în care îmi eşti vorbeşte de la sine. Ce aş putea să spun ca să exprime exact ceea ce îmi doresc? Nu ştiu. Eu, care păream să deţin meşteşugul cuvintelor, întrebări şi răspunsuri, nu ştiu să materializez în fraze tot ce mă faci să simt.

Cu tine, nicio zi nu seamănă cu alta. Cu tine, timpul pare că stă în loc doar ca să te mai am puţin, înainte de a te reda lumii. Cine ar crede că ne ştim doar de un an şi ceva? Noi sigur nu, noi ne ştim dintotdeauna, atât de bine mă simţi şi mă citeşti. Ca doctorul la raze, mai ţii minte?

Fluturii mei au învăţat să zboare toamna, alături de frunzele care ne cad sub picioare. Iar paşii mei... ei au învăţat să fie fermi şi să îşi urmeze calea trasată de sufletul meu. De ceva timp deja, nu (mă) mai rătăcesc prin lume, mi-am găsit nordul!

La mulţi, mulţi ani împreună, jumătatea mea de portocală!

3 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Sa fiti fericiti porumbeilor. :)

Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia) spunea...

La cât mai multe aniversări frumoase şi fericite...
Fie ca bătrâneţea să vă găsească mereu unul în braţele celuilalt la fel de îmbujoraţi şi lipsiţi de cuvinte.

Iubirea cea mai frumoasă rostită prin priviri, surâsuri şi îmbrăţişări...

http://flowerize.ro/wp-content/uploads/wpsc/product_images/buchetul_bucuriei.jpg

Crengu spunea...

Multumim, Andrei! Tu, pana cand burlac? :p

Lady Allia, ne cam jucam de-a v-ati ascunselea noi doua! :)) Eu scriu la tine, tu la mine, intalnirea e in suflete, deocamdata. :)

Multumim frumos pt urari! Asa cum ii place sotului meu sa spuna, suntem doua albinute: muncim mereu pentru miere in stup. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS