Ok, am votat! Şi cu asta ce-am făcut?

23 noiembrie 2009

Ei bine, am votat. Cu un nou statut, un nou act de identitate, pe liste suplimentare, (după aproape 5 min în care cei doi din comisie, la care eram repartizaţi, s-au străduit să îşi dea seama cum votez şi eu, pentru că nu eram pe liste şi n-aveam cum să fiu, cu carte de identitate de câteva zile; greu la votare cu oameni cărora le explici ceva degeaba), tinerii au venit, i-am văzut. Şi, cu ce ne ajută? Că ne-am respectat un drept? Ok, altceva?

Aceiaşi politicieni care nu ştiu să piardă şi fac orice să câştige, oamenii care se dau pe un mic, o fasole, un fular sau alte d-astea o să facă la fel şi data viitoare, turism electoral cât cuprinde, gropi grămadă, proşti la fel. Problema tocmai asta e, că sunt mulţi, încep şi eu ca Lăpuşneanu. Din păcate, tot ei, care au votat inconştient, îmbătaţi cu apă rece de te miri ce demagog, sunt primii care se vaită când nu le e bine cu preşedintele. Păi, nu voi l-aţi ales, stimabililor, de ce nu vă mai convine? (Ştiu, vorbesc de parcă ar fi trecut şi turul 2. Într-un fel, chiar aşa e. Zarurile au fost aruncate, indiferent care dintre cei doi ar ieşi.)

Cu alte cuvinte, nimic nou sub soare. Oare pentru câţi ani, încă 5? Sau poate 10, 20? Hai să dăm cu banul. Am impresia că aşa fac şi ei atunci când mai aleg o metodă prin care să distrugă ţara!

Un comentariu:

Cristi spunea...

asa-i votam da ce realizam?...nimic daca se schimba mutrele?! se schimba da sistemul ramane acelasi... am fost si vom ramane in continuare condusi de oameni mediocri.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS