Les mots d'amour, un temple...

8 octombrie 2009

Revin, încetul cu încetul. Cum e căsătorită? Minunat, însă detalii vă dau cu altă ocazie. Acum sunt în treacăt, să vă anunţ că sunt prin zonă. După poze mai aşteptaţi ceva, de-abia duminică le vom lua pe cele de la specialişti. Cea ataşată e una care îmi place mult, făcută de un bun prieten, aşa, ca să vă faceţi o idee. Ulterior, bineînţeles, o să vă arăt şi cum a fost în săptă-luna de miere petrecută în insula Corfu, Grecia.

Nunta, cum spunea şi o bună prietenă de-a mea într-un comentariu la ultima postare, a fost faină. Atât cununia civilă, cât şi cea religioasă şi implicit petrecerea, au avut loc în Schitu Goleşti, lângă Câmpulung Muscel, de unde e soţul meu. A trecut repede, aşa cum mi s-a tot spus că o să fie, însă o să dureze o viaţă şi dincolo de ea. :)

7 comentarii:

Geocer spunea...

Felicitari. Si inca o data : casa de piatra si sa fiti fericiti toata viata.

Raluca Nicula spunea...

Casa de piatra, frumosilor! Sa va dea Domnul tot ce doriti!...

Crengu spunea...

Geocer, Raluca, multumim frumos! :)

senna spunea...

Casa de piatra si sa fiti sanatosi:)

Andrei Crăiţoiu spunea...

Multa intelegere si iubire curata. Casa de piatra! :)

Crengu spunea...

Senna, Andrei, multumim! Voi cand urmati? :D

senna spunea...

Eu unu mai astept :))

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS