D-ale coanei Crenguţa

20 octombrie 2009

Se duce ţara de râpă şi toată lumea scrie despre asta, de parcă ar fi o noutate. De când mă ştiu, în România lucrurile tot prost merg. Şi n-am de gând să mai scriu despre politicieni şi alte d-astea. De fapt, orice om care dă din coate să ajungă pe "tronul ţării" mi se pare din start incompetent.

Oamenii de valoare nu se bagă în mizeria creată de alţii. Din păcate pentru noi, din fericire pentru ei.

Măcar de aş avea talent de povestitor, ca această domniţă, dar nu am. Măcar de aş avea noutăţi în fiecare zi, dar, vorb-aceea, "nu-i nimic nou sub soare". Cu toate astea, când şi când mai aştern pe aici câte un gând. Şi nu m-aştept să fiu citită de zeci de oameni, mi-e de ajuns că scriu corect gramatical, spre deosebire de mulţi alţii de prin blogosferă.

Am vrut să renunţ la blog la un moment dat şi nu am făcut-o, pentru că mi s-a spus că "e cămăruţa mea sufletească". Siropos, penibil sau nu, aşa e. Şi atâta timp cât o să mai am de spus vreo "floricică" sau vreun sentimentalism, măcar din când în când o să mai apar pe aici. Asta ca să nu spun şi eu ca Lăpuşneanu', dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreu. :))

4 comentarii:

Geocer spunea...

Dar cine a spus ca nu te vrea? Pune mana si scrie, nu te lenevi din cauza ca te-ai maritat.

Crengu spunea...

Sa traiti, am inteles! :))) :D

Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia) spunea...

Mă alinţi domniţă a penelului ce-mi eşti...
Te cert şi eu imediat. Cine a zis că tu nu ai talent?
Talentul e al tău...la mine e altceva :). Scrii frumos Crengu şi scrii pe inima oamenilor!
Vorba lui Geo...pune mâna şi scrie :).

Te îmbrăţişez cu drag!
Ciudat cum aproape toţi oamenii mei dragi şi frumoşi sunt prin Bucureşti :). Cu siguranţă la anul ne vedem!

Crengu spunea...

Sandrina, o cearta de la tine e ca un alint. Saru'mana!

Te imbratisez si eu si astept sa ne vedem, cand s-o putea! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS