Bucăţi de gânduri

30 octombrie 2009

În seara asta am vrut să-ţi scriu ţie, mă iartă că nu o fac. Ştii, zilele astea am avut parte de nişte poveşti cutremurătoare, despre copilaşi abuzaţi fizic sau sexual de oameni fără milă. Ce e şi mai grav, e că uneori chiar părinţii lor, dacă se mai pot numi aşa, fac asta.

În comparaţie cu astfel de drame, problemele mele mi se par atât de mici...

Din păcate, uneori e nevoie să auzim despre tragediile altora, ca să realizăm că încă mai avem de ce zâmbi, că încă mai avem de ce să fim recunoscători. Astăzi, după mult timp, am dat de o frază care mi s-a întipărit adânc: "Viaţa este un lucru minunat şi dacă poţi să fii curajos şi să treci prin tot ce e mai rău, dincolo de asta te aşteaptă bucurii la care nu ai visat vreodată!" Şi asta a spus-o o femeie care era să moară acum 10 ani, când s-au ciocnit doua trenuri. Vagonul în care era se afla ea a luat foc şi a rămas cu arsuri, dar asta nu a împiedicat-o să-şi trăiască viaţa mai departe, cu bune şi cu rele şi să încerce să-i facă şi pe alţii să realizeze că o dramă nu înseamnă neapărat un sfârşit. Poate fi doar un început, a ceva chiar mult mai frumos decât a fost înainte.

Cu siguranţă, nimeni nu înţelege de ce se întâmplă lucrurile într-un fel şi nu în altul. De ceva timp, eu am încercat să învăţ să mă bucur de toate, pentru că, privind în urmă, la ce-am crezut atunci că sunt drame personale, am realizat că a fost mult mai bine cu ele. Uneori avem nevoie să fim treziţi la realitate, la viaţă.

Poate că dacă ne-am gândi mai mult la vremelnicia clipei şi a vieţii, am învăţa să trăim mai mult, să ne bucurăm mai mult, să fim recunoscători că suntem sănătoşi, că putem lupta pentru ceea ce ne dorim. Câteodată suntem atât de egoişti, încât pare că viaţa şi Dumnezeu există doar ca să ne împlinească nouă dorinţele. Dar pentru ei cine face asta?

Dacă aş putea, aş strânge toate visele oamenilor în pumni şi le-aş da drumul spre împlinire. Dar mai întâi m-aş asigura că sunt conştienţi de alegerile făcute până acum, că ştiu să îşi asume consecinţele şi că ceea ce vor, într-adevăr le-ar fi de folos.

Poate că, de fapt, viaţa nu e nici roz, nici gri, ci doar aşa cum o vedem şi o colorăm noi...

Un comentariu:

nideleacristian spunea...

Buna ziua.
Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - Web design
url - http://www.nidweb.ro

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS