26

24 septembrie 2009

Nu o sa va spun ca mai sunt foarte mici detalii de pus la punct pentru ziua cea mare, de 26 sept. Nici macar nu o sa va povestesc ce peripetii am avut cu invitatiile si voiajul de sapta-luna de miere. Ca oricare alta viitoare doamna si viitoare mireasa, astept totul cu nerabdare. Nu am emotii, ele o sa apara la cununia religioasa.

Invitatii care o sa aiba de facut comentarii, n-au decat sa si le pastreze, am de gand sa ma bucur din plin de fiecare moment. Stiu ca de-abia duminica o sa simt in sfarsit ca sunt in concediu (primul, de altfel), de-abia atunci o sa pot sa fiu complet relaxata si o sa respir usurata ca a trecut cu bine si acest moment.

In ultima vreme, m-am gandit la multe, nu pot spune ca am facut un bilant. Am reflectat la toate experientele mele, cate am pierdut si cate am castigat, cate am simtit ca nu merit si totusi am primit, cat am oferit si cat mi s-a dat. Si intr-un final, e bine. A avut Dumnezeu grija.

Sunt insa ganduri si sentimente pe care nu le pot exprima in cuvinte. Toata lumea se casatoreste, insa nu toti apreciaza la fel acest lucru. Iar eu... eheee, sunt lucruri pe care le voi pastra in adancuri. Cei mai apropiati mie stiu cat de mult inseamna pentru mine acest pas. Cu bune si cu rele, usor sau greu, sunt dispusa sa le duc pe toate cu bucurie, la brat cu omul care mi-a fost harazit.

Ne revedem, asadar, prin octombrie, dupa voiajul de nunta, cu ceva poze si povestiri. Cu multumiri voua, tuturor prietenilor mei virtuali si, bineinteles, celor care mi-au fost mereu alaturi si m-au tras de maneca atunci cand trebuia! kiss bighug

13 comentarii:

Geocer spunea...

Iti doresc sa ai parte de o nunta frumoasa, de o sapta-luna de miere cat mai frumoasa si sa ai o casnicie fericita.

Ema spunea...

Felicitari!Ma bucur din suflet!!!
Sa dea D-zeu sa va iubiti mereu ca acum si sa aveti o viata plina de fericire si impliniri impreuna. Casa de piatra!!!

Andreea spunea...

Foarte frumos scris. Sa fiti fericiti ca pana acum:) >:D<

LaVi spunea...

Hmm, parca cineva ti-a zis prin decembrie 2008, ca el va fi al tau mire. Vezi ca am avut dreptate?
Sa fie intr-un ceas bun, sa fiti fericiti , sanatosi, baftosi, cu copii frumosi ca voi! si ce mai vreti voi sa va dea Domnul.

Crengu spunea...

@Geocer-Multumim frumos! Speram sa fie vreme faina! :)

@Ema-Te astept sa vii din urma! Pana una alta, ceva-ceva stiu eu, asa ca o sa-ti spun doar sa fiti fericiti si impliniti! ;) P.S.: Am schimbat si cu verisoara ta, Corina, cateva cuvinte pe mess si prin sms. Imi sunteti dragi amandoua, indiferent de ceea ce s-a intamplat! :) Vb pe mess mai multe, cand o sa mai intru si eu!

@-Andreea, multumim si tie! Urmezi! Tu si alte cateva/ cativa d-re/ cavaleri de pe la nunta mea si nu numai! :D

@-LaVi, da, stiu, nu am uitat! Tu mi-ai spus in decembrie, cineva ne spusese in noiembrie, se pare ca asa a zis si Dumnezeu! Multumim frumos!

Toate cele bune tuturor si mai ales sanatate, sa va bucurati de toate! >:D< :*

gamalia spunea...

Felicitari! Sa va iubiti si sa faceti copii frumosi.

Crengu spunea...

@gamalia-Sar'na! :D O sa ne straduim! :P

drush spunea...

He he.. ne vedem mai repede decat crezi tu.. pe la 17 00 cred, nu? :)) te pup

Anonim spunea...

Mai Crengu, poate cei care-ti citesc blogul nu au rabdare sa te intorci tu din sapta-luna de miere. Poate vor sa afle mai devreme cum a fost nunta. Ei bine dragilor care sunteti curiosi, aflati ca nunta a fost minunata! Mai multe detalii va va spune proaspata doamna Malaias! (ee, cum cine-i?. Crengu a noastra!)DEci, Crengu şi Ionut - va doresc sa fiti fericiti si sa va bucurati de copilasii pe care ii veti avea! Am si o reteta a fericirii: "Sa traiti fiecare zi ca si cum ar fi prima dupa nunta" (citatul asta nu e de la mine. L-am gasit intr-o carte minunata scrisa de Teofan Zavoratul). Dumnezeu sa va ajute! Anca Ittu (scuze ca ma dau anonim dar nu ma pricep sa competez campurile astea)

Andrei Crăiţoiu spunea...

Sa fiti fericiti. Fiecare clipa petrecuta langa EL sa fie o bucurie. Va doresc din toata inima numai bucurii si o viata plina de realizari. Casa de piatra si cativa cipii frumosi si sanatosi. La multi ani!!!

Logatu spunea...

Casa de piatra!
Unde a fost nunta?

Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia) spunea...

http://dansezpentrutine.protv.ro/video/14372

"Cum sa traiesti frumos fara iubire,
Cum sa visezi, sa umbli, ori sa zbori,
Cum sa cuprinzi nelinistea din zori
Si pacea din amurg dintr-o privire?

Cum sa inoti prin marile de flori,
Cum sa te bucuri de intreaga fire
Si viata ta sa-si afle implinire
Fara minunea care da fiori?

E totul randuit sa se intample -
Cu simplitatea unei adieri -
Cand de lumina sufletul se umple... ("E totul randuit sa se intample" - George Tarnea)

Va doresc sa aveti parte doar de senin si zambet, de impliniri si fericire, de clipe multe pe care sa le retraiti unul in bratele celuilalt sarutandu-va tamplele carunte, iar iubirea sa va ramana vie si stralucitoare mereu!

Sa fiti sanatosi si sa va daruiti unul altuia miracolul unui bebe atunci cand va fi sa fie! (Iar cand va fi, nimic nu se va putea compara, pentru ca iubirii, doar ea insasi ii este singura comparatie :) adevarata!)

cu drag si emotie,
o prietena mereu Ramona-Sandrina

fireflight spunea...

Casa de piatra si multa fericire, rabadare, iubire si sanatate. Si ca sa nu uit...2-3 copilasi :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS