Dragostea devine adevărată, dacă tu alegi să o creşti!

29 iulie 2009

Am tot stat şi m-am gândit dacă să scriu sau nu despre zvonurile din ultima vreme. Mai ales despre unul a cărui protagonistă sunt. Ah, voi n-aţi auzit niciunul? Atunci să vă împărtăşesc şi vouă ultimele ştiri. Povestea începe aşa: ne-am văzut, ne-am plăcut, ce rămâne de făcut? vorba melodiei Mădălinei Manole. Mai departe, probabil că bănuiţi. Dacă nu, vă anunţ, că da, bat clopote de nuntă destul de curând, mai exact peste vreo... două luni aşa.

Am avut parte de tot felul de reacţii în ultima vreme, mi s-a spus chiar că sunt curajoasă pentru că fac acest pas sau că sunt prea tânără sau că mă grăbesc. Nu mă consider în niciun fel: nici curajoasă, nici prea tânără, nici grăbită. Pur şi simplu e momentul. Mi-am dorit un om care să vrea, la rândul lui, să crească dragostea împreună cu mine. Care să creadă, pentru care fiecare moment să fie unul inedit, care să capete experienţă odată cu mine, să nu le ştie pe toate de la început. Şi l-am găsit, am ştiut asta din prima clipă în care ne-am privit. Şi nu, nu sunt naivă să cred că totul o să fie roz, că n-o să avem momente grele şi tot felul de ispite şi câte şi mai câte.

Însă am ales să avem încredere. Iar alţii au ales să creadă în noi şi pentru asta le mulţumim. :)


8 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Totul e bine acolo unde e iubire! Îți spun din experiența mea de femeie măritată :D. În altă ordine de idei, nu ești "prea tânără", din contră e foarte bună vârsta asta pentru măritiș. Vă doresc tot binele din lume și acele "clopote" să bată și a botez curând! te pup, viitoare miresică :*

Vasile Andreica spunea...

bafta si va astept la Satu Mare, dau o masa la Restaurantul "Crenguta".

Geocer spunea...

Sa aveti parte de toata fericirea pe care o meritati si sa aveti o casnicie reusita cu atatia copii cati va doriti. Da, auzisem eu un zvon, dar nu eram chiar sigur :)

AJ spunea...

Pai.. sa vedem ce se intampla.. Voi vreti, voi va sustineti.. Sa fie intr-un ceas bun! Bafta!

Crengu spunea...

@Raluca- Da, mai ai un pic si faci un an de femeie maritata. :D Pup si eu si multumesc pt tot!

@Vasy- Sa fie! Vedem cum ramane cu invitatia! Apropo de restaurantul cu numele meu, exista si o prajitura care se numeste la fel! :D

@Geocer- Acum am confirmat pt online! :p Multumim frumos si tie!

@AJ- Draga mea, multam fain! Te astept sa vii din urma, la momentul potrivit!

drush spunea...

HI HI HI! Sa fiti fericiti, sa va respectati si sa va iubiti, asa cum cred eu ca va iubiti! Abia astept marele eveniment..semnat: D-nsoara de onoare! :) TE pup.

boss spunea...

Adevarati marinari se cunosc pe furtuna! Nu uitati asta! Restul vin de la sine!
:)

Crengu spunea...

@D-nsoara de onoare-Am tot asteptat sa fiu eu la tine d-nsoara, acum na, te astetpt sa vii din urma! :D Multumim pt urari! :* >:D<

@boss- Ai dreptate! Multumim frumos!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS