De ce băieţii nu uită fostele?

20 iulie 2009

Probabil din aceleaşi motive pentru care nici fetele nu uită foştii. Adică, nu-i uită în sensul că ştiu că au fost, ştiu momentele frumoase şi pe cele triste totodată, ştiu de ce s-a terminat şi de ce nu se mai poate nimic. Dar sentimentele nicicând nu mai sunt aceleaşi, pentru că nu mai au cum. Timpul trece, oamenii se schimbă, fiecare îşi găseşte perechea, dacă se poate foştii/ fostele rămân amici, prieteni. Cu toate astea, cine încă mai are sentimente pentru un fost sau o fostă, nicicând nu va vorbi cu el/ ea cu inima împăcată.

E bine să ierţi, dacă ai ce, e bine să uiţi, dacă ai ce, dar e bine să fii recunoscător, pentru că datorită lor şi de altfel, datorită oricărei persoane cu care intri în contact, eşti omul de astăzi. Dar e bine să pui limite între ce-a fost şi ce trebuie să fie în prezent, nicicând să fii tulburat de o amintire, de un telefon, de un semn de viaţă din partea cuiva cu care ai împărţit, o vreme, bune şi rele. Până la urmă ai investit timp şi sentimente, dar dacă s-a terminat şi ştii sigur că nu există cale de întoarcere, lasă trecutul la locul lui. Bucură-te de prezent şi dă-i omului care e astăzi, lângă tine, şansa de a-ţi demonstra că meriţi să fii iubit/ ă şi mai ales, că meriţi să fii tu, în toată splendoarea ta şi să iubeşti aşa cum nu ai făcut-o niciodată. Cu răbdare, cu încredere şi cu un pic de îndrăzneală la momentul potrivit, acele foste pe care băieţii nu le uită sau acei foşti care au existat în viaţa fetelor, rămân doar ceea ce sunt: foste/ foşti.

Cât despre mine, eu am iertat ce am avut de iertat, începând cu mine însămi. Şi am uitat, pentru că am avut ce. Iar dacă uneori îmi mai amintesc, e doar pentru că cineva, la un moment dat, a fost important în viaţa mea şi, aşa cum a ştiut, totuşi m-a iubit. Iar postarea asta e pentru cineva care a ajuns la mine pe blog întrebându-l pe Google de ce băieţii nu uită fostele. Şi până la urmă, poate că e pentru fostele sau foştii din viaţa fiecăruia/ fiecăreia dintre noi.

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

Ieri m-am intalnit cu o "fosta" si ne-am strans mainile cu caldura. Oamenii iubiti raman iubiti indiferent de forma iubirii.

Andreea spunea...

Am iubit asa cum cred ca putini au sansa sa o faca. mi-au trebuit ani ca ,obligata de circumstante, sa trec peste, sa merg mai departe, dar am facut-o. poate de asta nu inteleg de ce unii care pretind ca traiesc si iubesc in prezent, privesc atat de intens spre trecut...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS