Dacă am ajuta cuvintele să vorbească...

8 iulie 2009

Nu mă doare că mi se întoarce spatele, ci că nu mi se spune. But, then again, ce farmec ar mai avea pentru cel sau cea care face asta?

Nu mă doare prostia unora, cât mai ales făţărnicia. Prefer oricând adevărul, oricât de dureros ar fi, decât să fiu tratată de parcă totul ar fi în regulă, atunci când de fapt nu e. Şi poate că nimic din astea nu doare mai tare ca lipsa de comunicare. E aiurea când eşti singurul/ singura care nu află nişte lucruri, care te privesc şi pe tine.

Totuşi, e uimitor cum se schimbă omul din cauza banilor. Şi cum are impresia că e stăpânul lor şi că poate face orice cu ei, chiar şi să-şi uite prietenii, când de fapt el e sclavul lor.

Au fost vremuri în care, da, am plătit cu aceeaşi monedă. Şi au fost timpuri în care am aflat că "ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face". Asta nu înseamnă că ceilalţi vor gândi la fel şi că te vor menaja. Au fost cazuri în care mi-am pus sufletul la bătaie pentru sufletul altcuiva. Şi nu regret nicio clipă, indiferent de reacţia ulterioară a persoanei respective.

Dar e greu să te lupţi cu infatuarea unora, cu egoismul, cu răutatea, cu individualismul şi raţionalismul. În asemenea cazuri, obosesc şi renunţ, ca şi acum. Deşi, e păcat, dar nu mai pot. Am fost mereu omul care a preferat să discute orice pe faţă, până în momentul în care a trebuit să trag pe cineva de limbă, ca să lămurim ceva. Atunci m-am retras. Nu oblig pe nimeni la nimic. E vorba doar că suntem oameni şi ar trebui să trăim şi să ne înţelegem ca atare. Prietenii adevăraţi, la nevoie se cunosc! Ai mei s-au tot cernut şi s-ar părea că încă se mai cern.

Aşadar, pentru tot ce-a fost, ridic paharul, pun punct şi o iau de la capăt!

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

Take destiny by the hand
And lead it far away
Take it to another land
We will all decay

Carry on, carry on
The sun will always shine
Carry on, carry on
We'll have a glass of wine
Or cigarette

(The Cranberries)

Te imbratisez cu drag si sper sa nu fiu cernut vreodata.

Geocer spunea...

Hai noroc si noi sa fim sanatosi, ca prietenii ca si banii vin si se duc.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS