Memories

23 iulie 2009

Pentru că azi a fost vremea lor, pentru că mi-am amintit de mine în adolescenţă, pentru că tare fain a fost şi pentru că dintre melodiile de acum, cine ştie câte vor rezista peste timp, spre deosebire de cele cu care am crescut!



Ciprian, de la AS XX, s-a întâmplat să moară după un concert în oraşul meu, la calea ferată spre Piscani (Bemo). Dar să nu vorbesc de lucruri triste.



Din serile de vară, cu discoteci în aer liber, cu flirturi timide şi fluturaşi în stomac. Şi da, încă mai ştiu cine-a fost prima mea dragoste, cum se spune. :p

5 comentarii:

Geocer spunea...

Ar fi fost si culmea sa-ti uiti asa repede adolescenta si prima dragoste. Nu le-am uitat nici eu care orisicum, am o varsta

Logatu spunea...

AS XX - Inima te cheama :(

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Crengu spunea...

Anonime, atata timp cat nu ai curaj sa lasi un comentariu sub adevarata ta identitate, replica ta e egala cu 0! Si-apoi, oricine-ai fi, n-ai inteles nimic din ce a vrut sa fie de fapt!

Anonim spunea...

prima mea dragoste a fost o roscata cu pistrui eram in clasa a sasea(parca). si acum imi amintesc de ea dar ca de ceva frumos.
nu stiu daca imi va fi dat sa o mai vad vreodata; si daca as vedea-o m-as bucura sa fie fericita, sa iubeasca si sa fie iubita! eu acum am o dragoste langa mine care ma iubeste si o iubesc neconditionat.Iar melodia noastra e sarutul, rasuflarea, soapta.... stiti voi>>>>>> Te iubesc femeie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS