Am trei întrebări! Voi ce răspunsuri aveţi?

1 iulie 2009

Azi am trei întrebări, de la nişte oameni care au ajuns la mine pe blog căutând răspuns la ele:

- toţi băieţii vor fete frumoase?
-ce vor băieţii de la fete?
-BĂIEŢI DE 22 SE UITĂ LA FETE DE 14?, întreabă cineva din Norvegia.

Cum le-am găsit, aşa le-am scris.

Dacă Google ar şti ce vor băieţii de la fete sau invers, cred că pentru mulţi ar fi o uşurare. Numai că Google nu ştie, adesea nici băieţii, nici fetele nu ştiu ce vor unii de la alţii. Şi-apoi, nimeni, ori băiat, ori fată, nu caută acelaşi lucru ca altcineva.

Totuşi, să încep cu prima întrebare. Din câte am putut şi eu să-mi dau seama, băieţii se împart în două categorii, fix câte feluri de frumuseţe există, că despre ea vorbim: băieţi care vor fete frumoase fizic şi băieţi pentru care nu contează atât de mult aspectul fizic, ci mai ales sufletul unei fete, caracterul, personalitatea, gândirea. Frumuseţea fără pic de inteligenţă n-are farmec, zic eu. Băieţii ar zice altceva, unii dintre ei. Apoi, anii trec, oamenii îmbătrânesc, frumuseţea exterioară se duce. Aşadar, la ce bun să ai lângă tine un om din cale-afară de frumos, dacă mai târziu oricum n-o să te mai bucuri de ea? Şi ce folos să fie frumos sau frumoasă, dacă te jigneşte, dacă nu-ţi arată că eşti important/ă pentru el/ ea, dacă atunci când ai nevoie de un umăr, nu ţi-l oferă? Aici depinde de fiecare ce caută şi mai ales pentru cât timp.

Acum, ce vor băieţii de la fete iar e cu dus şi întors. În plus, aici mai intră în calcul şi vârsta, pentru că se ştie că ei sunt cei care nu s-ar căsători prea devreme nici în ruptului capului. Ei sunt cei care vor să vadă dacă găina bătrână face ciorba bună, care preferă o fată mai în vârstă pentru că e mai coaptă, ştie ce vrea, nu e copilăroasă ca una de 14 ani şi-n plus, îl mai învaţă şi pe el câte ceva, într-un domeniu sau altul. De altfel, nici fetele nu preferă un imatur. La fel ca şi în cazul fetelor (să fiu obiectivă, totuşi, să nu mă acuzaţi de discriminare), există băieţi care vor o singură domnişoară lângă ei şi alţii care fac colecţie, de se îmbârligă în minciuni, că ajung să nu mai ştie cum să se mai descurce cu toate. Sunt băieţii care vor aventuri de-o noapte şi-atât, chiar dacă promit şi luna de pe cer pentru asta, la ei promisiunile mai rar au valoare. Şi sunt băieţii care îşi doresc o fată care să-i iubească numai pe ei, pentru că-şi doresc stabilitate, familie, copii. Sunt băieţii dispuşi să ofere, dar şi cei egoişti, care nu lasă nimic de la ei, pentru că cine ştie ce individă i-a rănit la corazon. Numai că nu toate care vin după ea trebuie să plătească pentru nemernicia celei dintâi. Oricum, despre asta am mai scris şi cu altă ocazie.

Cât despre faptul dacă se uită sau nu un băiat de 22 de ani la o fată de 14, aici tare aş vrea să ştiu ce spun chiar "inculpaţii", adică băieţii. Deşi sunt sigură că unii s-ar uita, dar nu pentru mult timp, decât dacă, printr-o minune, vor o fată serioasă lângă ei şi descoperă că minora merită. La fel cum sunt sigură că alţii nu şi-ar pune mintea cu nişte copile. La 14 ani ar trebui să se bucure încă de copilărie, pentru că apoi vine vremea în care o să regrete că au pierdut timpul aiurea. Poate o să mi se spună că sunt de modă veche, tradiţionalistă. Asta contează mai puţin. Important e că la 14 ani nimeni nu ştie ce înseamnă viaţa, uneori nu se află nici la 22 sau poate nici la 30 de ani. Am dat peste oameni de peste 30 total imaturi şi debusolaţi, dar şi de tineri cu vârsta între 14-20 sau ceva mai mult, foarte cu capul pe umeri.

Despre relaţiile între băieţi şi fete se poate discuta oricât, oricând, se pot da o grămadă de sfaturi. Degeaba. Fiecare ştie ce om îşi doreşte alături, iar dacă nu ştie, află, după ce dă peste doi, trei, patru total nepotriviţi. Important e să afle, să se ridice, chiar dacă a căzut şi-l doare rana pe care i-a produs-o cineva. Se spune că ce-i al tău, e pus deoparte. Dacă mă întrebaţi pe mine, aşa e, dacă nu, eu v-am spus oricum. Ideea e că inima simte când o relaţie merge pe drumul cel bun, trebuie numai s-o ascultaţi!

Aştept răspunsuri! Şi cred că şi cei care au întrebat, la fel!

Un comentariu:

Geocer spunea...

Ai drepate : frumusetea e trecatoare. In schimb, uratenia e vesnica.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS