Refren de noapte albastră

25 iunie 2009

E atât de linişte... Ploaia s-a potolit... A rămas doar parfumul îndepărtat de fân proaspăt cosit... E ceva timp de când nu m-am mai bucurat de liniştea nopţii, de când nu am mai ascultat stelele şi luna... atât de multe poveşti... şi dor... de o noapte de vară la ţară, pe prispa casei, să aud greierii cântând...

E plăcută răcoarea care mă învăluie şi mă bucur de ea, chiar dacă tu nu eşti. Îmi savurez clipele de singurătate după atâta timp în care nu mai ştiu să fiu singură. Şi e bine să mai vorbesc şi cu mine, am cam uitat să mă ascult, să tac, să-mi opresc bătăile inimii pentru o clipă în care să mă ascund în mine...

Pe stradă sunt eu şi gândurile mele, mă confund în mulţime, în vise, în viaţa care va veni, în împliniri. În ultimele săptămâni am cam uitat să pun pauză goanei mele, să mă opresc puţin din drum şi să respir adânc. Iar acum, când stau şi mă gândesc la toate, constat că viaţa mea e în sfârşit în ordine sau măcar pe cale să devină aşa cum mi-am dorit. Uneori timpul nu mai are răbdare, adesea eu nu ştiu să-i rabd trecerea grea...

" E frumos, e prea frumos la tine-n suflet..."

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS