Oameni şi... fapte

25 iunie 2009

Cu mulţumiri pentru revenire unui iubit priceput şi unui viitor fin la fel!

Aveam mai multe lucruri în cap despre care vroiam să scriu, acum constat că nu ştiu ce să aleg. Drept urmare, o să v-o prezint un pic pe gazda mea, o femeie la 60 de ani, cu o căţeluşă pentru care pe aici, prin zonă i se spune "Doamna cu căţelul".

De ce o fac vedetă? Pentru că se pricepe la toate, chiar dacă nu are copii şi nici soţ nu mai are. Are, în schimb, sfaturi, de toate şi pentru toţi. Gazda mea ştie când să fac copil ("Să nu te grăbeşti, ai tot timpul înainte!"), ce pantofi trebuie să port, cu ce rochie să mă îmbrac, ce şi când ar trebui să mănânc, ba mai mult de atât, ştie unde vreau să stea fiecare lucru în cameră, dar mai ales în frigider.

Ei bine, da, e genul de babă cicălitoare. O fi urât să vorbesc aşa, n-o fi, cert e că în aproape un an de zile pretinde că mă cunoaşte mai bine ca mama. Lucru care mă scoate din sărite. Faptul că plătesc chirie pentru o cameră înseamnă că n-are de ce să-şi bage nasul în ea. Cu toate astea, tocmai asta face.

Şi culmea, ne spunea la început, mie şi colegei de cameră, că ştie cum e să stea cineva cu gura pe tine. Mă rog, n-are rost să spun mai multe.

Ideea e că, oameni buni, atunci când închiriaţi, dacă ştiţi că tot voi vreţi să comandaţi în camera aia, nu mai închiriaţi sau abţineţi-vă de la comentarii. Nu le spuneţi chiriaşilor că fac mâncare ca de spital, doar pentru că e o banală supă de legume şi nu o ciorbă cu carne. Sau, şi mai rău, că nu ştiu să facă curat.

Şi nu, nu ne-am mutat, pentru că programul nu ne-a permis să ne căutăm altceva, iar eu oricum schimb iar domiciliul din toamnă. :p

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS