O femeie... ca oricare alta!

14 iunie 2009

Se spune ca o minune dureaza trei zile. A mea n-a tinut mai mult de 40 de minute. A fost putin, poate prea putin, dar suficient cat sa-mi doresc sa o revad. Da, vorbesc despre Patricia Kaas. Mare artista, dar simpla, intr-adevar "o femeie ca oricare alta". Cel putin asta e impresia pe care mi-a creat-o mie.

Imbracata lejer, intr-o rochita lunga, vaporoasa si vesela, cu o jacheta de blugi pe deasupra, s-a asezat cuminte la locul sau si a asteptat intrebarile jurnalistilor. Am avut doar cateva momente pentru a o fotografia, inainte de inceperea conferintei, dupa care nu s-a mai permis decat functionarea camerelor de filmat.

N-a incercat deloc sa para altfel decat e, nu si-a dorit sa pozeze in cine stie ce ipostaze, n-a pus niciun fel de conditie sau restrictie curiozitatilor celor prezenti in sala. In plus, catelusa sa, Tequila, un bichon alb, a facut deliciul tuturor. Are sapte ani si o insoteste peste tot pe Patricia.

Poate pana maine, vraja va trece, acum, insa, inca mai savurez intalnirea cu cea care m-a facut sa iubesc franceza in adolescenta si datorita careia mi-am dorit sa vad Franta. Am sperat, desi nu am stiut niciodata cat am de asteptat. Si am aflat ca orice asteptare merita, ca nimic nu e in zadar, ca toate se intampla exact atunci cand trebuie, nici mai devreme, nici mai tarziu.

Une derniere fois, Patricia Kaas! Altii, mai norocosi ca mine, o vor asculta in aceasta seara, incepand cu orele 20:00, la Sala Palatului.


Un comentariu:

Geocer spunea...

Ehei, fata mosului. Pe mine Dalida si Joe Dassin m-au facut sa iubesc limba franceza. Si n-am apucat sa-i vad niciodata in realitate.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS