O altfel de lume

13 iunie 2009



Luni s-au împlinit doi ani de la moartea actorului Adrian Pintea, iar marţi s-a lansat "Lumea de roua", album de muzică şi interpretare de poezie. Autor Mircea Rusu, în colaborare cu actriţa Maia Morgenstern şi Adrian Pintea. N-am apucat să scriu nimic aici despre asta, întrucât laptopul meu a considerat că vrea o pauză şi... şi-a luat-o.

Am fost la lansare, a fost emoţionant nu doar pentru felul în care Lavinia Pintea, Maia Morgenstern şi Mircea Rusu şi l-au amintit pe Adrian, ci şi pentru faptul că, după ce am văzut "Patimile lui Iisus", mi-am dorit s-o cunosc pe Maia.

Mâine va fi concertul Patriciei Kaas. Nu ajung s-o ascult, din păcate, însă am şansa să merg la conferinţa sa de presă. Într-o singură săptămână, mi s-au împlinit două dorinţe. Nu ştiu ce am făcut să merit asta, însă cu siguranţă sunt foarte recunoascătoare.

Mai ales că în perioada asta sunt destul de aglomerată, iar vacanţa pe care mi-o doresc o să apară de-abia pe la sfârşitul lui septembrie. Şi da, va fi una binemeritată, multaşteptată şi... petrecută sub un nou statut. Însă despre acest lucru, voi povesti mai târziu.

Acum vă las să ascultaţi ceva ce mie mi-a plăcut foarte mult şi de care, sunt sigură, puţini oameni din ţara asta ştiu, Mălina Olinescu şi Adrian Pintea-"Iubirea noastră". O să revin cu impresii despre "une femme comme une autre", Patricia Kaas.




2 comentarii:

Geocer spunea...

Cine are noroc are/Cine n-are, n-are. Vorba nebunilor de la Ca$a Locco.

Vasile Andreica spunea...

Maia e o scumpa, am avut placerea s-o cunosc.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS