Frânturi

2 iunie 2009

Fugim. De tot ce putem. De responsabilităţi, de discuţii, de supărări, de reproşuri. Inconştient sau voit. Fugim de singurătate, însă atunci când nu mai avem de ce să ne ferim de ea, găsim alte lucruri şi alte motive ca să fugim.

Nu creştem nicicând. Maturizarea e doar o iluzie. Şi n-are a face cu vârsta. Suntem doar nişte copii, care se supără când nu primesc jucăriile dorite. Nu ştim să comunicăm, deşi ne dorim. Nu ştim să acceptăm că mai şi greşim, nu ştim să cerem iertare, să ne luăm la revedere sau să ne spunem "Noapte bună!" cu un sărut, nu ştim să ne despărţim de oameni cu cuvinte calde. În supărarea noastră, nu vedem decât într-o singură direcţie.

Ne plângem de coşmaruri, de regrete, de resentimente, dar toate au plecat de undeva, trebuie doar să tragem aer în piept, să ne întoarcem în noi şi să ne amintim. Uşor de zis, greu de făcut. Şi poate că mă pricep să dau sfaturi. Bine-ar fi dacă aş şti să-mi rezolv şi problemele mele... Dacă aş şti să spun lucrurile astfel încât să nu rănesc, dacă aş fi învăţat ceva despre mine din tot ce am trăit până acum. Dacă aş şti să-i protejez pe cei dragi mie... mi-aş demonstra că am crescut, dar nu... încă rămân corigentă la această materie...

Şi încă nu vreau să accept că sunt un om limitat, fără cine ştie ce puteri... and sometimes it's just too much... but who cares? Viaţa merge mai departe, cu egoisme, cu supărări, cu tristeţi, cu renunţări şi resemnări...

Sunt însă lecţii pe care sper să le învăţ la timp... Şi cum bine are o prietenă un status, "decât să-i pierzi pe cei dragi, din cauza mândriei, mai bine îţi pierzi mândria pentru cei dragi"...

3 comentarii:

Geocer spunea...

Eu zic ca deja, gandind in felul asta si unandu-ti astfel de probleme si de intrebari dai dovada de maturitate. Primul pas in a remedia ceva la noi insine este sa stim ce nu e-n regula cu noi.

Vasile Andreica spunea...

Nu stiu daca-s de acord in totalitate cu prietena ta. Sau sunt, daca e vorba intr-adevar de mandrie si nu de demnitate.

Crengu spunea...

@Geocer-Da, tot ce se poate. :)

@Vasy-Cred ca la mandrie se referea si nu la demnitate. Sunt, totusi, doua lucruri diferite. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS