Nu

2 mai 2009

Nu, nu sunt dintre cei ce calcă pe cadavre pentru propriile interese. Şi nici dintre cei care trăiesc în trecut, deşi uneori mai arunc-o privire pe-acolo, uimită de drumul devenirii.

Nu sunt dintre cei cărora nu le pasă de sentimentele altora şi nici dintre cei care uită de cei ce s-au purtat omeneşte. Cu atât mai mult nu sunt dintre cei care dispreţuiesc sau urăsc, mai ales când e vorba de oameni la care cândva am ţinut.

Sunt lucruri pe care le-am uitat şi unele pe care nu am vrut să le ţin minte, iar altele pe care mi le amintesc din când în când, pentru că merită.

Sunt dintre cei care au învăţat că oamenii se pot schimba, pot regreta, se pot da cu capul de toţi pereţii, pentru ca în final să ajungă pe drumul cel bun. Sunt dintre cei care n-aruncă primii piatra, pentru că ştiu că sufletul şi mintea omului sunt greu de pătruns până-n adânc şi uneori greu de înţeles.

Sunt dintre cei ce-au plâns, au căzut şi s-au lovit, şi-au tras sufletul şi şi-au înghiţit lacrimile, s-au ridicat şi au mers mai departe.

Sunt dintre cei care au crezut în visele lor şi au învăţat să lupte şi să aştepte pentru ele. Sunt dintre cei ce cred că totul se întâmplă cu un scop şi mai ales sunt dintre cei care ştiu că important în viaţă nu e ceea ce au făcut din tine, ci ceea ce ai făcut tu, cu ce-au făcut din tine.

Sunt dintre cei ce simt şi dintre cei ce trăiesc, fără ipocrizii şi false pudori!

Îţi mulţumesc pentru că mă iubeşti şi mă susţii, îmi eşti prieten/ ă, amic/ă sau cunoscut/ă! Îţi mulţumesc de mă urăşti, pentru că doar în condiţii vitrege se formează caracterele şi doar aşa îşi pot dovedi capacităţile!

6 comentarii:

alex spunea...

...putini oameni asa... ;)

Dragos spunea...

Bine faci bine gasesti insa nu se aplica tot timpul sintagma asta. Sunt fel si fel de oameni cu care te confrunti in viata si asta ii ceva verificat..

Crengu spunea...

Alex, putini, da' buni! :))

Da, Dragos, asa e, ai dreptate. Am dat si eu peste fel si fel de oameni. Dar am refuzat sa ma schimb dupa bunul lor plac! O fi bine, o fi rau, nu stiu! :)

Dragos spunea...

Asta depinde feelingu tau daca se poate spune asa. In ce priveste daca se merita sa te schimbi pentru a cineva, poate acel cineva merita poate nu:).

Crengu spunea...

True! :) Dar depinde si in ce fel sa te schimbi! :) Ca daca e impotriva principiilor tale si nu ti-e bine in noua piele, mai bine o lasi balta!

Dragos spunea...

Te schimbi in bine si inainte sa faci pasul pui in balanta ce ai de castigat si ce ai de pierdut.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS