Extemporal

31 mai 2009

"Experienţa este cel mai dur profesor, pentru că întâi îţi dă testul şi apoi îţi spune care era lecţia." (Vernon Law)

Am avut si eu cateva corigente pana acum, pentru ca nimic nu se invata usor, nici rabdarea, nici increderea, nici iubirea. Dar asta nu m-a facut sa abandonez, ci din contra, m-am indarjit si mai tare, pentru ca stiam ceea ce pot sa fac si unde vroiam sa ajung.

Iar linistea de azi nu mi-o poate stirbi nimeni. La fel cum nimeni nu ma poate convinge ca daca unul minte, fura, inseala, calca peste suflete si peste cadavre, toti fac acelasi lucru. La fel ca in jurnalism, am cel putin trei surse sa-ti demonstrez ca omenia inca exista, ca tandretea si bunul simt nu sunt demodate, ca increderea si respectul le castiga oamenii care demonstreaza ca le merita.


Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS