Vis de primăvară

14 aprilie 2009


Vreau o zi de linişte, în care să iau pătura de acasă şi să mă aşez pe iarbă, să mă uit la soare, la cer şi la nori... să desenez viitorul în ochii lui albaştri, iar florile de măr să se scuture deasupra noastră... să trag aer în piept şi să nu fiu nevoită să mă grăbesc undeva... să uităm de noi, să ne confundăm cu verdele crud al ierbii, al frunzelor, al naturii... şi să mă prefac în culori, în picuri de ploaie, să mă ia în palmă şi să mă soarbă...

... să nu mai fie mâine decât după foarte mult timp... să nu mă strige nimeni nicăieri şi timpul să uite că exist... să alergăm printre pomi, ca nişte copii, să mă împiedic şi să mă întind surâzătoare cu faţa la cer... şi să mă topesc într-o îmbrăţişare, fără să simt, fără să ştiu...

... într-o zi... cu soare... iar florile de măr să mi se aşeze-n păr...

3 comentarii:

Andreea spunea...

waw... superb! visez cu ochii deschisi!

Geanina Codita spunea...

Facem ce facem si ne indreptam gandurile catre cea mai frumoasa parte a vietii, copilaria.Paste fericit!

senna spunea...

Nu stiu daca mai gasesti un asemenea loc in tara noastra..

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS