Mergeţi să luaţi Lumină!

18 aprilie 2009


Mai sunt câteva ore până la Înviere. Nu ştiu pe unde a trecut timpul până acum, nu ştiu pe unde va trece de aici înainte. Peste aproape o jumătate de an, totul se va schimba. Şi tot ce îmi doresc e linişte, pace, înţelegere, iubire...

De Paşte sunt acasă, m-am întors la origini, printre cărţile şi lucrurile mele, printre amintiri trecute şi viitoare. O tentativă de a mă regăsi? Nu ştiu dacă m-am pierdut vreodată, iar dacă da, îmi doresc să am mereu puterea să mă regăsesc. Pe mine, liniştită şi împăcată cu toţi şi cu toate.

Poate că nu mereu lucrurile se vor întâmpla aşa cum ne dorim. Îmi doresc să avem puterea să le acceptăm pe toate cu seninătate şi să schimbăm ce se poate cu determinare şi iubire!

Paşte Fericit!

P.S. : Era prea frumoasă cântarea de la LadyAllia ca să nu o împrumut şi eu! biggrin Audiţie plăcută în prag de Înviere!

Un comentariu:

Geocer spunea...

Sa fii fericita Crenguta si sa-ti regasesti intotdeauna anii copilariei.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS