De la tremur la cutremur, nu-i decât un pas!

25 aprilie 2009

Ce mai faceţi? Bine, sănătoşi, cutremuraţi?

Aseară completam oracole la o expoziţie şi mă simţeam bine, în seara asta, la aceeaşi oră, mă legăna patul. rollingeyes Pentru prima dată singură la un cutremur. Bine, cu căteluşa gazdei, care oricum n-a avut nicio reacţie, deci nu se pune. ohgoon

Una peste alta, cu doar două zile în urmă mă găsisem să vă întreb ce aţi face dacă asta ar fi ultima zi în care aţi trăi. Nu sunt mama Omida, nici nu insinuez aşa ceva. Doar că, dacă fenomenul din seara asta ar fi fost mult mai grav, am realizat că aş fi avut câteva regrete. Pentru că unele lucruri deja sunt plănuite, unele vise deja sunt în curs de îndeplinire.

Voi aţi fi regretat ceva? Că doar v-a trecut ceva prin cap în momentul seismului! eyelash

10 comentarii:

Geocer spunea...

Ba nu mi-a trecut nimic prin minte. Mi-am dat seama inca de la inceput ca nu e ceva serios. Inca o manipulare pusa la cale de Basescu pentru a vorbi despre altceva si nu despre averea familiei sale :))

Logatu' spunea...

Citeai in acel moment?
Eu ma amuzam la stirile sportive si cand am realizat ca e cutremur am vrut sa intru sub masa, dar mi-am dat seama ca nu e nevoie. Doar la asta am apucat sa ma gandesc.
Bine ca suntem teferi. :)

havamal spunea...

sincer,eu mă gândeam să-mi salvez chitara,care era sprijinită pe un scaun.dacă ar fi fost ceva mai grav,acum aş fi rămas fără ea.

Crengu spunea...

@Geocer- Oare il duce mintea pe Basescu intr-atat incat sa provoace un cutremur? :))

@Logatu'- Nu, nu citeam, messuiam si unui amic era sa-i cada mobila in timpul cutremurului. :| Vorba cuiva: cutremur, netul rezista! =))

@havamal- Bine ca suntem cu totii teferi, inclusiv chitara ta! :D Pe cand un spectacol? :D

senna spunea...

M-am speriat destul de tare mai ales cind au inceput sa vibreze geamurile

Crengu spunea...

@senna- E bine de stiut ca n-am fost singura care m-am speriat! :p

Anonim spunea...

.. mai dupa ziua de aseara am ajuns la o concluzie de fapt sunt doua. 1: nici un cutremur adevarat nu suntem in stare sa avem... 2. te iubesc de ma cutremur

Crengu spunea...

@Anonim- Eu mai am cel putin 2 concluzii: 1- nu cred ca ti-ai dori un cutremur adevarat! :-s a doua... ramane cum am stabilit! :)) :D

drush spunea...

hahaha sunt singura care n-a simtit cutremurul? Pe la Olanesti n-au ajuns vibratiile! :) pup

Anonim spunea...

"Pentru prima dată singură la un cutremur."

Si eu care chiar credeam ca esti cu mine atunci :)) Lol.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS