De la mine adunate

14 aprilie 2009

Da, ştiu, apar raar pe aici. Mi se întâmplă şi mie, criza, mai ales de timp, m-a ajuns şi pe mine. doh
Sâmbătă am dat o fugă pe la Simfonia Lalelelor, atât la propriu, cât şi la figurat, pentru că în mai puţin de jumătate de oră terminasem şi de vizitat şi de fotografiat. N-a meritat efortul. Criza a ajuns şi la Piteşti, în bugetul local sau e doar un şiretlic de-al lui Pendiuc. Mai multe citiţi aici, nu are rost să mai scriu încă o dată, mai ales că părerea generală tot aceeaşi o să iasă.

Oricum, ziua n-a fost chiar ratată, întrucât m-am bucurat de Raluca şi-al său soţ şi de Drush. Îmi pare rău că nu s-a putut mai mult, dar promit să vă mai stresez şi cu alte ocazii. biggrin

Aşa. Să continuăm. Cu ce? Bună întrebare. heehee

Să vă, spun de exemplu, că mi s-a luat de cât de răi putem fi, chiar şi acum, în Postul Paştelui? Cred că ştiţi şi singuri asta. Nicio rasă nu poate fi mai rea decât omul. Habar nu are, de fapt, să se comporte ca atare. M-am săturat de bătrâni, de copii, de persoane cu handicap la metrou sau la colţ de stradă. Mi se rupe sufletul când mă gândesc în ce hal pot unii să înjure, cum se vor desfăta ei de o masă mai mult decât copioasă de Paşte, iar cei mai sus enumeraţi nici măcar o casă şi nici măcar o familie nu au. N-o să rezolv nimic cu nişte rânduri pe blog, ştiu asta, nimic nu o să se schimbe, vom continua să fim aceeaşi naţie de oameni indolenţi şi comozi.

Şi pentru că m-am indignat deja destul, să continui cu lupta mea cu timpul. Sau să fie de fapt doar o proastă organizare? think Oricum ar fi, nu-i mai sunt suficientă timpului. Mereu îmi pretinde alte şi alte îndatoriri. Cu toate astea, "sunt tânără, doamnă, tânără", încă nu e devil aşa de negru! Plus că o dată cu trecerea anilor, o scap de unele responsabilităţi şi o să apară altele, aşa că nu o să am timp să mă plictisesc. ohgoon

Tot televizorul o să reuşească acest lucru, dovadă că în ultima vreme am cam uitat şi ce culoare are. whistle M-au înnebunit cu un Atlas de mitocănie, cu Becali şi mai nou cu Penescu. Într-un fel, e bine că ne tot spune de ei, abia ne iau ochii de la alţii, care fac şi mai multe şi mai mărunte sau chiar mari de-a dreptul. Aşa că spuneţi, dragi televiziuni, spuneţi, abia veţi fi ocupate şi nu veţi avea timp de alte investigaţii. wink

Ce să mai? Avem toate condiţiile să trăim... bine! notworthy chatter

2 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Mă bucur că ne-am întâlnit. Cât despre simfonie, nu mai are rost să-ţi spun aici ce cred, pentru că am discutat personal. Şi oricum, în general, avem cam aceleaşi păreri! Pup!

drush spunea...

Abia astept sa ne mai intalnim! :) Pup

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS