Un an de "slalom printre cuvinte"

6 martie 2009


Două zile pline de decizii. De oameni noi, de bucurie şi poate şi de timp frumos. Eu sfidez prognoza şi sper la vreme fără ploi. biggrin

N-am mai scris de mult pe aici ceva ca lumea. N-am prea avut nici timp şi nici cine ştie ce inspiraţie. Ce-i drept, de la o vreme trăiesc. Din plin. Tot ce se iveşte, tot ce mi se oferă şi mă ajută, într-un fel sau altul. Asta nu înseamnă că nu văd destule în jur, pe care le-aş schimba într-o clipită, dacă aş putea.

N-am trecut de prima etapă a concursului Roblogfest şi nu mă vait. Până la urmă, când mi-am făcut blogul, nu m-am gândit să particip la vreo competiţie sau să mă lupt să-mi cresc traficul şi să fiu, prin urmare, foarte citită.

Zilele astea chiar mă gândeam că a trecut ceva vreme de când am început să scriu pe aici. Am scotocit prin arhivă şi da, am avut dreptate. Chiar azi se împlineşte un an de "slalom printre cuvinte". Mai mult sau mai puţin reuşit. happy A fost un an plin. Nu doar pentru mine, ca blogger, ci mai ales pentru mine, ca om. Am crescut, m-am împlinit sau, mai bine zis, m-am întregit. În ciuda înfăţişării de copil pe care încă o am, uşor-uşor mă "adultizez". biggrin Asta ca să nu spun că-mi deschid aripile şi mă transform în fluture, că ar fi prea sentimental. blush silly

Mihnea Măruţă, care participă la Roblogfest, spunea la un moment dat că "bloggerul are o responsabilitate mai mare decât jurnalistul". Dacă e aşa sau nu, încă mai trebuie să aflu. Mai ales că trebuie să mă dumiresc dacă într-adevăr cuvintele pot schimba ceva!

Şi dacă tot sărbătoresc, vă mulţumesc vouă, celor care mă citiţi şi îmi sunteţi aproape, indiferent de motivele care vă îndeamnă să faceţi asta! kiss

10 comentarii:

andreea spunea...

La cat mai multi ani de "slalom printre cuvinte".
La multi ani!

Ryan spunea...

La multi ani si la locul potrivit >:D<

Crengu spunea...

Multam amandurora! :* >:D<

Ema spunea...

Eu stiu ca daca tu ai avea timp suficient pentru acest blog,l-ai face cel mai tare din blogosfera.Si nu doar cea feminina ;)
La multi ani !

Crengu spunea...

Ema, multumesc pt urari si pentru incredere! :* Poate intr-o zi, cine stie!Cum nu sunt nici Udrea si nici Badea sau Cabral, imi astept, cuminte, randul!:)

Ema spunea...

Udrea nu cred ca ti-ai dori...

gamalia spunea...

La Multi Ani!

drush spunea...

oo la multi ani si la mai mare! :)

Raluca Nicula spunea...

Multi ani traiasca, multi ani traiascaaaa! :D

Crengu spunea...

Ema, da, Udrea nu cred ca as vrea! :D
Multam, fetelor, adica Ema P. (ca sa va deosebesc :D), drus si Ralu! :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS