Şi a fost toamnă şi a fost iarnă...

13 martie 2009




Zilele astea am asistat la procesul de eliberare al lui Vasy. Chiar dacă postarea nu mai există şi ca atare, nu mai puteţi citi, vă spun că m-a emoţionat şi, mai mult decât atât, m-a dus înapoi în timp, la nişte momente intense, dar extrem de secătuitoare spiritual. Privind acum în urmă (deşi cineva m-ar certa pentru asta tongue), mă bucur că am reuşit în timp record să trec peste ce-a fost, fără niciun fel de resentimente. happy

Eliberarea mea nu s-a petrecut însă în decursul a 9 ani, ca în cazul lui Vasy, ci în câteva luni de singurătate "post eveniment", într-o cameră de cămin, departe de casă. Şi mai mult cu de-a sila, pentru că unele dureri trebuie smulse din suflet la fel cum faci cu buruienile dintr-o grădină. Chiar dacă într-un fel am tot căzut apoi din lac în puţ, cineva, cumva, mi-a dat putere să mă ridic. Şi când nu credeam că mai merit ceva, când aproape nu mai speram că o să răsară soarele şi pe strada mea, am început să înmuguresc. Şi să mă deschid pas cu pas, deşi a fost toamnă şi a fost iarnă...

Un sfat al unui prieten mi-a fost de mare ajutor într-o vreme şi încă-mi mai amintesc de el, când şi când: "Uită ce nu mai eşti, aminteşte-ţi cine eşti şi luptă pentru ceea ce vrei să fii!" Şi-atunci am început să mă ridic şi să lupt... am uitat cine am fost, mi-am amintit cine eram şi mi-am clarificat ceea ce vreau să fiu. happy

Nu-i uşor, nu va fi, pentru că n-ar fi echilibru altfel, pentru că ne-am plictisi, nu ştiu exact răspunsul. Cred, însă, că lucrurile, oamenii, au altă savoare şi altă valoare când ştii că ai muncit pentru ele, pentru ei, când ştii că te străduieşti în fiecare clipă să-i meriţi. Şi tu capeţi parcă mai mult respect faţă de tine şi mai multă încredere, mai mult curaj.

Acum am aripi şi nu mai zbor singură. Şi chiar dacă o să mai cad, ştiu că tu îmi vei fi aproape şi mă vei îngriji până voi reuşi să mă înalţ din nou spre cer. Nu ştiu cât mai avem de aşteptat, însă ştiu că nu suntem singuri. Căutările, strădania, răbdarea, toate îşi vor primi răsplata la un moment dat!

Am început să înmuguresc... şi să mă deschid pas cu pas, deşi a fost toamnă şi a fost iarnă...

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS