Să-i dăm Pământului măcar o oră

24 martie 2009


Am citit la Drush şi am preluat şi eu. Ideile ei sunt foarte bune, se pot face destule într-o oră de întuneric (folosiţi-vă imaginaţia tongue). Mai multe citiţi aici. În plus, nu protejaţi doar Pământul, ci şi ochii voştri. Nu vi s-a luat de atâta tv şi calculator? hypno N-ar strica să avem grijă mai des de sănătatea noastră, dar şi de mediul înconjurător, că doar nu poţi trăi sănătos într-o atmosferă poluată.

Sâmbătă, între orele 20:30-21.30, stingeţi lumina, tv-urile, calculatoarele, laptop-urile. Lăsaţi Pământul să respire şi mai relaxaţi-vă şi voi, departe de tehnologie!

10 comentarii:

Anonim spunea...

Mai Crengu tu chiar esti pretentioasa>>> sa vezi tu cum se vor stinge toate televizoarele sambata ca sa protejeze pamantul la noi se joaca 20:45 Fotbal: România - Serbia
doar nu o sa vezi tu atunci ca se stinge nocturna de pe stadion si tv-urile din case .....
ideea este buna dar numai daca se facea o campanie le nivel national care sa implice tot ce misca in tara asta... dar la noi...

Florin spunea...

foarte ambitioasa campania...
hai SA STINGEM LUMINA!!macar:D

Anonim spunea...

da... sa nu uitam sa scoatem si frigiderul din priza sau mai bine zis.... haideti la o plimbare iar la plecarea din casa sa scoatem sigurantele :D

Crengu spunea...

Poi, asta e, sunt pretetioasa, ce sa-mi faci?:P Macar sa stingem lumina, cum spune Florin! ;) Eu ma bucur ca am avut chiar si cateva reactii la postarea aceasta! :D

Poate in viitor o sa fie si o campanie la nivel national, desi, daca nu ma insel, Realitatea TV promoveaza "ora pamantului". Cat despre meci, putin imi pasa, sunt lucruri mai importante pe lumea asta decat el! :P

Geocer spunea...

Nu pot decat sa-i dau dreptate Anonimului care a postat si la mine pe blog chestia asta. Organizatorii au ales foarte prost acea ora. Nu stiu daca e la nivel modial sau doar la noi. Dar daca e doar la nivel national, puteau sa se gandeasca si ei un pic mai bine. Hai, ca poate noi vom stinge lumina, dar meciul e clar ca n-o sa se amane !

Crengu spunea...

Geo, sigur nu e vorba de acelasi Anonim! ;) Pe acesta care mi-a comentat mie il cunosc! :D Si da, e la nivel mondial. Vedeti pe site-ul campaniei. :)

bucatar maniac spunea...

sustin si eu pe blogul meu. Nu cred ca e chiar asa un sacrificiu

drush spunea...

Vai mama noastra! Problema principala a Romaniei nu e poluarea mediului, bolile care ne pandesc la fiecare colt, sanatatea copiilor nostri....ci...EXACT: MECIUL!!! evident ca nu se va amana meciul, dar trag speranta ca macar doamnele si domnisoarele singure acasa vor stinge lumina...asta pt ca barbatii lor prefera o minge si nu o ora de relaxare cu ele! :)

Anonim spunea...

funny stuff: http://dacianasarbu.wordpress.com/2009/03/27/mesajul-lui-edison/

dragos spunea...

Au ales o ora care nu prea sa potrivit. Juca Romania:)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS