Roblog...scandalul!

13 martie 2009

Şi am aflat şi rezultatele la Roblogfest. Şi mă bucur că nu am trecut de prima etapă de votare. De ce? Simplu. Pentru că dacă te apuci de nu ştiu ce campanie şi nu ştiu ce promisiuni cititorilor blogului tău ca să te voteze, normal că strângi voturi, dar deja vorbim de manipulare. Şi cum n-aveam de gând să forţez mâna nimănui, mai bine că nu am trecut mai departe. Data viitoare nu mă mai înscriu nici picată cu ceară! cowboy

M-aşteptam să-l văd pe Cabral printre câştigători, pe Alex Mazilu, la fotografie, m-aşteptam să fi luat şi Badea ceva. Bookblog normal că a câştigat detaşat la cultura. Pe cine am regăsit totuşi în top? Pe Bogdan Olteanu, la blog politic şi Gazeta Sporturilor, la blog de companie.
Andrei, poate data viitoare. happy Infinitaria, la fel, doar că trebuie să muncim un pic mai mult. Şi se poate, chiar dacă suntem în luptă cu timpul. Leo, ce să zic? Să-nvăţăm de la VisUrât? Mai bine mă abţin, date fiind cele pe care le-am citit aici.

Ce să mai, în România chiar nu se poate altfel, decât cu scandal, invidii şi vorbe urâte!

2 comentarii:

Alex spunea...

eeee

ce articol tare.

multumesc pentru incredere... ;)


au fost clar sub asteptari.

Crengu spunea...

Alex, mereu, cu placere! ;)
Da, cred ca nu suntem singurii dezamagiti de Roblogfest.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS