Din "înţelepciunea" mea

8 februarie 2009

Dacă o zi începe prost, sunt şanse să se termine şi mai prost.

Când am avut timp, nu l-am folosit la maxim. Acum că nu-l mai am, mi-aş dori să-l folosesc!

Deciziile întotdeauna au două tăişuri. Indiferent cum vei decide, va exista cel puţin o persoană (a se-nţelege dragă, apropiată) care să nu fie de acord cu ea. Şi tot ce-ţi doreşti în acele momente e-o-mbrăţişare şi un dram de înţelegere. Critica nu ajută la nimic, eşti conştient/ă şi singur/ă că puteai mai mult, că ar mai fi existat un drum.

Uneori cred că am uitat să iubesc. E posibil să nu fi ştiut niciodată!?

Perfecţiunea nu există, deşi ne dorim s-o atingem. Si asta de când Adam şi Eva au fost izgoniţi din Rai.

Iubeşte-mă când merit cel mai puţin, atunci am nevoie cel mai mult! Asta nu am spus-o eu, dar cred că autorul/ autoarea a realizat cât doare să-ţi dezamăgeşti jumătatea şi cât de nedemn/ ă te poţi simţi uneori de iubirea pe care ţi-o poartă cineva.

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS